پر فروش ترین نرم کننده برای تغذیه مو آسیب دیده + قیمت

ژیوار

داشتن مویی سالم و خوش حالت دغدغه اکثر افراد است، فرقی هم نمی‌کند چند سال داشته باشید، بدون شک موهایی درخشان و بدون وز مهم است و در زیبایی چهره هم تاثیر می‌گذارد. کسانی که به دلایل مختلف ژنتیکی و یا استفاده از شامپو و نرم کننده‌های نامناسب و یا رنگ کردن‌های مکرر، به موهایشان آسیب رسانده‌اند به دنبال نرم کننده‌های با کیفیت و حاوی روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی، پروتئین‌ها و ترکیبات رطوبت رسان هستند تا به نوعی موهای خود را تغذیه کنند.

کاماپرس در این گزارش، پر فروش‌ترین نرم کننده‌ها برای تغذیه مو آسیب دیده را معرفی می‌کند.

1- نرم کننده مو فاقد سولفات نئودرم مدل کراتین

یکی از بهترین نرم کننده‌های موجود در بازار از نگاه مشتریان این مدل است. این نرم کننده حاوی پروتئین، کراتین، بیوتین و روغن سویا و مناسب موهای خشک، وز، فر و آسیب دیده است. در خصوص ویژگی‌های این نرم کننده می‌توان به جلوگیری از بروز وز و موخوره، تغذیه پیاز و ریشه مو، ترمیم و تقویت موها و پیشگیری از شکنندگی اشاره کرد. همچنین این مدل نئودرم از خشکی و آسیب‌های ناشی از حرارت هم جلوگیری می‌کند.

قیمت این نرم کننده 300 میل برای تغذیه مو آسیب دیده 130 هزار تومان ( در لحظه تنظیم این گزارش ) است.

بهترین نرم کننده مو-کاماپرس

دریان سفر امید

2- نرم کننده مو فولیکا

این نرم کننده مخصوص موهای شکننده و وز است و با وجود ترکیبات موجود به سهولت در شانه‌پذیری موهایتان کمک می‌کند، همچنین وز موها را برطرف کرده و در نهایت موهایی خوش حالت و لطیف خواهید داشت. از دیگر خواص این محصول می‌توان به ضد الکتریسیته ساکن مو و پیشگیری از پیچ خوردن مو و ایجاد وز اشاره کرد.

قیمت این نرم کننده 200 میل برای تغذیه مو آسیب دیده 70 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

 

بهترین نرم کننده-کاماپرس

3- نرم کننده فاقد سولفات ویتامول مناسب موهای فر

این نرم کننده مخصوص آقایان و خانم‌هاست و به دلیل داشتن کراتین در ترکیباتش، به نرمی موهای شما کمک می‌کند. همچنین این محصول دارای روغن جوجوبا و بامبو است که به درخشندگی و لطافت مو کمک می‌کند. از دیگر ویژگی های این نرم کننده، تقویت کنندگی، ترمیم کنندگی و درخشان کنندگی را می‌توان نام برد.

قیمت این نرم کننده 300 میل برای تغذیه مو آسیب دیده 180 هزار تومان است.

بهترین نرم کننده-کاماپرس

4- نرم کننده مو بدون سولفات OGX

این نرم کننده یکی از پر فروش ترین نرم کننده‌ های موجود در بازار است که با داشتن روغن دانه کوکوی به لطافت موها کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم کننده آبرسانی و تغذیه عمیق موها، کاهش الکتریسیته و وز مو، درخشان کننده و افزایش نرمی و لطافت تارهای مو ذکر شده است. با استفاده از این محصول در هوای مرطوب نیز موهایی صاف، بدون وزی و نرم خواهید داشت.

قیمت این نرم کننده 385 میل برای تغذیه مو آسیب دیده 500 هزار تومان است.

بهترین نرم کننده مو-کاماپرس

5- نرم کننده ترمیم کننده مو بیوکسین

یکی دیگر از بهترین نرم کننده‌های عرضه شده در بازار این مدل حاوی کراتین و آرگان و مناسب انواع مو است. این مدل از ریزش مو و شکننده شدن آنها جلوگیری می‌کند و در ترکیبات آن از بی کمپلکس B11 و آمینواسید استفاده شده است. از دیگر مزایای این محصول ph سازگار آن با ph طبیعی موها است که آسیبی به ساختار طبیعی و چربی مفید موها نمی‌رساند.

قیمت این نرم کننده 250 میل برای تغذیه مو آسیب دیده 290 هزار تومان است.

بهترین نرم کننده مو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : رایا میکاپمثبت سبزهیلادرم
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان