پر فروش ترین مایع ظرفشویی در بازار + قیمت

ژیوار

در سال‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا میزان مصرف مواد شوینده با رشد فزاینده‌ای مواجه شد. یک مایع ظرفشویی مناسب باید علاوه بر پاک کردن چربی‌ها از ظروف، به پوست دست نیز آسیبی نزند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سایت‌های اینترنتی همچون دیجی کالا به ما این امکان را می‌دهند که مواد شوینده را از نظر کیفیت و قیمت با یک‌دیگر مقایسه کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را از میان گزینه‌های گوناگون داشته باشیم. در ادامه کاماپرس با جست‌وجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی پرفروش‌ترین مایع ظرفشویی بازار می‌پردازد.

1- مایع ظرفشویی جام مدل New Super

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 87 هزار تومان است. امایع ظرفشویی جام 4 لیتری حاوی رایحه لیمو است و بوی نامطبوع را از ظروف از بین می‌برد. از امکانات این شوینده می‌توان به خاصیت تمیز کنندگی، سفیدکنندگی و لکه‌زدایی آن اشاره کرد.

دریان سفر امید

2- مایع ظرفشوییی اکتیو مدل Lime and Flower

قیمت این محصول 100 هزار تومان است. این محصول وزنی معادل 3 هزار و 500 گرم دارد و حاوی ترکیبی از رایحه لیمو و گل است. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به قدرت تمیزکنندگی و براق‌کنندگی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

3- مایع ظرفشویی هوم پلاس مدل Lime 8in1

قیمت این محصول 112 هزار تومان است. این محصول در بسته بندی 3.75 کیلوگرمی با رایحه لیمو و نعنا تولید شده است. مایع هوم پلاس علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا و چربی زدایی، بوی نامطبوع را نیز از بین می‌برد.

4- مایع ظرفشوی دورتو مدل لیمو

قیمت این محصول 120 هزار تومان است. این شوینده وزن 3 هزار و 750 گرمی داشته و دارای رایحه لیمو است که خاصیت چربی‌زدایی و سفیدکنندگی دارد. مایع ظرفشویی دورتو مدل بری در همان وزن 133 هزار تومان قیمت دارد. این محصول دارای رایحه شاه توت است و قدرت تمیزکنندگی و لکه زدایی دارد.

5- مایع ظرفشویی خاکستر مدل پنج در یک

قیمت این محصول 120 هزار تومان است. این محصول 2 هزار و 750 گرمی می‌تواند انواع کثیفی‌ و چربی باقی مانده بر روی ظروف را پاک کند. در ساخت این محصول از فرمولاسیون مخصوصی استفاده شده است که به پوست دست شما آسیبی نمی‌رساند، بنابراین اگر جزء گروهی هستید که بدون دستکش ظرف می‌شویید این پاک کننده می‌تواند برای شما مناسب باشد.

6- مایع ظرفشویی پریل لاوندر

قیمت این محصول با وزن 3 هزار و 750 گرمی 149 هزار تومان است. شوینده پریل دارای لایحه لاوندر است که بوی نامطبوع ظروف را از بین می‌برد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به قدرت چربی‌زدایی و جرم‌زدایی آن اشاره کرد. مایع ظرفشویی‌های پریل در رایحه اکالیپتوس، لیمو، پرتغال در حجم هزار گرم 44 هزار تومان قیمت دارند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اکتیوپریلهوم پلاس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پر فروش ترین مایع ظرفشویی در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان