پرواز جدیدترین هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ در آلمان (ویدیو)

ژیوار

شرکت لوفت هانزا به تازگی سفارش خرید 32 فروند هواپیمای بوئینگ 787 را داده است تا به جمع پنجاه ایرلاین دیگری در سرتاسر جهان بپیوندد که از کم مصرف ترین و توانمندترین هواپیمای مسافربری استفاده می کنند. هواپیمای بوئینگ 787 به گونه ای طراحی شده است که  بسیار کم مصرف است و همین امر به ایرلاین ها اجازه می دهد مسیرهای جدیدی تعریف کنند و مسافران را در کمال آسودگی به صورت مستقیم به مقصدی که می خواهند برسانند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نخستین پرواز بوئینگ 787 در خطوط هوایی لوفت هانزا آلمان را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هواپیمای بوئینگ 787 در حدود 25% سوخت کمتر مصرف می کند و 25% نیز آلایندگی کمتری تولید می کند، به این ترتیب می توان گفت خانواده بوئینگ 787 از زمان ورودشان به خدمت در سال 2011 تاکنون، از تولید بیش از 125 میلیارد پوند گاز آلاینده CO2 جلوگیری کرده اند.

از سال 2011 که بوئینگ 787 وارد خدمت شده است تاکنون بیش از 325 مسیر جدید و بدون توقف در سرتاسر جهان تعریف شده است که تقریباً 50 مسیر از این مسیرها در سال 2020 گشایش یافته است.

هواپیمای بوئینگ 787 دارای 2 کلاس پیکربندی است و می تواند 296 مسافر را تا مسافت 14010 کیلومتر با خودش حمل کند. لازم به ذکر است شرکت هوافضای بوئینگ، هواپیمای مسافربری، تجهیزات دفاعی و سیستم های فضایی را برای مشتریانی در 150 کشور جهان طراحی و تولید می کند.

دریان سفر امید

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان