پرفروش ترین گوشی های 5 جی سامسونگ زیر 9 میلیون تومان

ژیوار

یکی از اولین شرکت‌هایی که گوشی‌های اندرویدی را با پشتیبانی از فناوری 5 جی تولید کرده، «سامسونگ» است. این شرکت در فوریه 2022 موفق شده در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های اندروید 5 جی، پنج جایگاه را به خود اختصاص دهد. فناوری 5 جی به عنوان نسل جدید شبکه موبایل در سراسر دنیا مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفته است. این تکنولوژی سرعت اتصال بالا، شبکه مطمئن، تأخیر بسیار پایین و بسیاری امکانات دیگر را ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه، با جستجو در سایت تکنولایف، پرفروش‌‌ترین گوشی های 5 جی سامسونگ را معرفی می‌کند.

1- گوشی سامسونگ مدل 5 جی Galaxy A14

قیمت این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت، 6 میلیون و 380 هزار تومان است. دوربین پشت آن، سه لنز مجزا دارد و تصاویر باکیفیتی در روز ثبت می‌کند. این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی‌ می‌کند و طراحی مات آن، ردی از کثیفی و اثرانگشت برجای نمی‌گذارد. اندازه نمایشگر این مدل گوشی 6.6 اینچ و ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌آمپر است. این محصول در 4 رنگ سبز کمرنگ، مشکی، نقره‌ای و قرمز تیره به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2- گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 5G

این گوشی در لحظه تهیه  این گزارش، با قیمت 7 میلیون و 730 هزار تومان به فروش می‌رسد. حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 128 و 6 گیگابایت است. گوشی سامسونگ M14 به یک باتری قدرتمند 6 هزار میلی‌آمپری مجهز شده و برای مدت طولانی در روز، شما را از شارژر بی‌نیاز می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین سه‌گانه در پشت، پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان و  عرضه در سه رنگ سرمه‌ای، سبز و آبی روشن اشاره نمود.

3- گوشی سامسونگ مدل 5 جی Galaxy F14

گوشی سامسونگ F14 با قیمت 7 میلیون و 19 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. باتری قدرتمند 6 هزار میلی‌آمپری، نمایشگر 6.6 اینچی، پردازنده سریع و قیمت اقتصادی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی پایین‌رده سامسونگ محسوب می‌شوند. دوربین دوگانه‌‌ای به صورت عمودی با لنز اصلی 50 مگاپیکسل در پشت آن قرار دارد. حافظه داخلی این مدل گوشی 128 و حافظه رم آن 6 گیگابایت است. مدل F14 سامسونگ با همراه پشتیبانی از دو سیمکارت در سه رنگ سبز، مشکی و بنفش موجود است.

4- گوشی سامسونگ مدل Galaxy M33 5G

یکی دیگر از گوشی‌های 5 جی سامسونگ که برای یک خرید اقتصادی گزینه مناسبی است، با مبلغ 8 میلیون و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد. مهم‌ترین ویژگی این محصول، باتری 6 هزار میلی‌آمپری آن است که در صورت شارژ کامل، تقریباً تا دو روز کارایی دارد. البته این باتری قدرتمند سبب افزایش وزن گوشی شده که ممکن است برای برخی افراد ناخوشایند باشد. این گوشی به یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسل، مجهز شده است. ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایتی، نمایشگر 6.6 اینچی و پشتیبانی از دو سیمکارت از دیگر امکانات این مدل گوشی به شمار می‌روند.

5- گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G

سامسونگ A34 5G، در لحظه تهیه این گزارش با قیمت 9 میلیون و 189 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی میان‌رده سامسونگ، از ظرفیت داخلی 128 و رم 6 گیگابایتی برخوردار است. پردازنده 6 نانومتری، قدرت سخت‎افزاری آن را بالا می‌برد. سه دوربین با لنز اصلی 48 مگاپیکسل در قسمت پشت آن قرار دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای این گوشی ضدآب بودن آن است. سامسونگ این مدل گوشی را با باتری 5 هزار میلی‌آمپر در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای تولید و عرضه کرده است.

 

انتهای پیام

 

 

 

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز