بهترین گوشی های دانش آموزی شیائومی + قیمت روز موبایل

گوشی شیائومی- کاماپرس
لست سکند

با شروع شدن فصل مدارس، والدین به دنبال خرید گوشی‌های مناسبی برای فرزندان‌شان هستند. استفاده از گوشی‌های دانش‌آموزی که یادگار دوران کرونا و کلاس‌های آنلاین است، اکنون به امری مهم برای والدین تبدیل شده که انتخاب را برای آنها سخت می‌کند. برند شیائومی با تولید گوشی‌های هوشمندی که کارکرد خوب و قیمتی مناسب دارند، این انتخاب را کمی آسان‌تر کرده است تا خیال والدین از کیفیت خوب موبایل فرزندشان راحت باشد.

برای مقایسه مدل‌ها و همچنین کسب اطلاع از قیمت روز موبایل شیائومی می‌توانید از سایت بای صد استفاده کنید.

چرا گوشی‌های شیائومی برای دانش‌آموزان مناسب هستند؟

خلاقیت بالا در طراحی محصولات و همچنین حفظ تنوع قیمت‌ها، رمز موفقیت در دنیای دیجیتال است. این نکته‌ای است که رقابت تنگاتنگ اپل، سامسونگ و شیائومی بر سر جایگاه بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند در جهان را حساس‌تر از گذشته می‌کند. برند چینی شیائومی در کنار تولید پرچمدارهایی با دوربین‌های بسیار باکیفیت، پردازنده‌های قدرتمند و نمایشگرهای فوق‌العاده، طراحی و تولید گوشی‌های کارآمد با قیمت مناسب را فراموش نکرده است. این گوشی‌ها که کارکرد قابل قبولی دارند، برای استفاده‌های روزانه مثل شرکت در کلاس‌های آنلاین، وبگردی و دیگر استفاده‌های معمولی گزینه‌های بسیار خوبی هستند.

گوشی شیائومی-کاماپرس

معرفی بهترین گوشی‌های دانش‌آموزی شیائومی + قیمت روز موبایل

1- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 400 هزار تومان است. نمایشگر 6.52 اینچی  این گوشی از کیفیت و وضوح تصویر مناسبی برخوردار است، اما وضوح آن در اثر تابش مستقیم نور خورشید تحت تأثیر قرار می‌گیرد. دوربین اصلی این گوشی در نور روز عملکرد نسبتا مناسبی در حد یک گوشی اقتصادی دارد.

راز آسمان پایتخت

پردازنده این گوشی دانش‌آموزی به خوبی از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مفید و پرطرفدار برمی‌آید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی در صورت استفاده‌ معمولی طول عمر مفیدی در حد دو روز در اختیار کاربر خواهد گذاشت.

گوشی شیائومی- کاماپرس

2- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG

قیمت این گوشی اقتصادی 3 میلیون و 493 هزار تومان است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز موبایل شیائومی می‌توانید از سایت بای صد استفاده کنید. صفحه نمایش 6.53 اینچی این گوشی دانش‌آموزی کیفیت و وضوح تصویر قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد. پردازنده این گوشی عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌های کاربردی و بازی‌های معمولی خواهد داشت. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی این گوشی در نور روز تصاویر نسبتا باکیفیتی ثبت می‌کند و به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه عملکرد خوبی دارد. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی 5000 میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی طول عمر مفیدی بین دو تا سه روز دارد.

گوشی شیائومی- کاماپرس

3- گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40

قیمت این گوشی شیائومی 3 میلیون و 740 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.71 اینچی این گوشی اقتصادی کیفیت و وضوح تصویر مناسبی در حد یک گوشی را ارائه می‌کند. پردازنده این گوشی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های محبوب و استفاده‌های روزانه عملکرد قابل قبولی را به نمایش خواهد گذاشت که آن را به گزینه مناسبی برای دانش‌آموزان تبدیل کرده است.

دوربین اصلی این گوشی شیائومی برای ثبت تصاویر در نور روز عملکرد مناسبی دارد. ظرفیت باتری این گوشی مقرون به صرفه 6000 میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی طول عمر مفیدی در حد دو روز یا بیشتر در اختیار کاربر می‌گذارد.

گوشی شیائومی- کاماپرس

4- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12C

قیمت این گوشی دانش‌آموزی 5 میلیون و 199 هزار تومان است. برای صفحه نمایش 6.71 اینچی این گوشی شیائومی کیفیت و وضوح تصویر مناسبی را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده این گوشی اقتصادی برای اجرای برنامه‌های کاربردی عملکرد کاملا مناسبی دارد. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دوربین این گوشی برای یک گوشی با این قیمت کاملا مناسب است و تصاویر باکیفیتی را در نور روز ثبت می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی 5000 میلی آمپر ساعت است که طول عمر مفیدی نزدیک به دو روز دارد.

گوشی شیائومی- کاماپرس

خرید گوشی از بای صد

فروشگاه اینترنتی بای صد، بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ را دارد. این شرکت که از سال 93 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است، به شما کمک می‌کند تا از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مورد نظر خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بهترین گوشی های دانش آموزی شیائومی + قیمت روز موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز