پرفروش ترین گوشی های جی پلاس در مهر ماه 1402

گوشی-جی‌پلاس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

گوشی های‌ جی‌پلاس، به عنوان محصولی میان‌رده و اقتصادی شناخته می‌شوند و ساخت کشور ایران هستند؛ البته قطعات این گوشی، معمولا از کره جنوبی وارد می‌شود. کارایی، ظرافت و طراحی مناسب در گوشی‌های جی‌پلاس، علت استقبال افراد برای خرید آن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش، با جستجو در سایت دیجی‌کالا، به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های جی‌پلاس در مهرماه می‌پردازد:

1-گوشی موبایل جی پلاس مدل X20

قیمت: 4 میلیون و 200 هزار تومان

ظرفیت این مدل گوشی از جی‌پلاس 128 و رم آن 4 گیگا‌بایت است. گوشی x20 در دو رنگ آبی و مشکی موجود است. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ و فناوری استفاده شده در آن IPS است. رزولوشن عکس‌ها در این گوشی 50 مگاپیکسل است. قاب مات این گوشی بر زیبایی آن افزوده است و زمانی که آن را در دست دارید، حس خوبی به شما می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

گوشی-جی‌پلاس-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2-گوشی موبایل جی‌پلاس مدل Q20s

قیمت: 3 میلیون و 900 هزار تومان

ماژول سه تایی دوربین این گوشی، شباهت زیادی به گوشی آیفون 13 دارد و این نکته مثبتی در طراحی آن محسوب ‌‌می‌شود. برخلاف دیگر گوشی‌ها، حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی و پایین‌تر از ماژول دوربین قرار دارد و در هنگام باز کردن قفل آن، سهولت بیشتری برای فرد به وجود می‌آورد. حافظه این گوشی 64 و رم آن 4 گیگابایت است.

گوشی-جی‌پلاس-کاماپرس

3-گوشی موبایل جی‌پلاس مدل X10 plus

قیمت: 3 میلیون و 700 هزار تومان

این گوشی تنها با رنگ سفید موجود است. سیستم عامل این مدل پرفروش گوشی جی پلاس، اندروید 11 است. با توجه به ظرفیت 4000 آمپلی ساعتی باتری X10  در صورت استفاده معمولی از آن، ‌‌می‌توانید تا یک روز بی‌نیاز از شارژر باشید. سنسور دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است.

گوشی-جی‌پلاس-کاماپرس

4-گوشی موبایل جی‌پلاس مدل S10 GMC-666M

قیمت: 3 میلیون و 100 هزار تومان

حضور پردازنده میان‌رده UNISOC SC9863A در این مدل از گوشی جی‌پلاس، عملکرد خوبی در پردازش نرم‌افزارهای پرکاربرد و روزانه ایجاد می‌کند. وزن این گوشی 188 گرم است، که به نسبت مدل‌های دیگر جی‌پلاس وزن کمتری دارد. دوربین اصلی این گوشی میان رده و اقتصادی، 13 مگاپیکسل است. این گوشی تنها با رنگ مشکی موجود است.

گوشی-جی‌پلاس-کاماپرس

5-گوشی موبایل جی‌پلاس مدل P10 2022 GMC-635M

قیمت: 3 میلیون تومان

ظرفیت این گوشی 32 گیگابایت است، از این رو برای ذخیره اسناد و محتواهای متنی مناسب است. از آن‌جایی امکان استفاده دو سیم‌کارت به صورت همزمان در آن وجود دارد، شما می‌توانید در دو خط مجزا، پاسخگوی تماس‌های شخصی و مرتبط با شغل خود باشید. طراحی ماژول این دوربین که صورتی کشیده و عمودی دارد، به جذابیت این تلفن همراه افزوده است. این گوشی 120 گرمی یکی از سبک‌ترین گوشی‌های جی‌پلاس محسوب می‌شود و حمل‌و نقل آسانی دارد.

گوشی-جی‌پلاس-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاسدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز