پرفروش ‌ترین گوشی ‌های گیمینگ شیائومی + قیمت روز موبایل

گوشی گیمینگ شیائومی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در صنعت دیجیتال، برندهای موفق تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا با تکنولوژی روز همپا باشند و در مواقعی هم خودشان اختراعی در این زمینه انجام می‌دهند که محصولات آنها را بیش از پیش محبوب و پرفروش می‌کند. شیائومی، یکی از برندهایی است که توانسته با رقابت در این حوزه، موفقیت چشمگیری به دست آورد. در حالی که تنها 13 سال از تأسیس شیائومی می‌گذرد، این شرکت چینی موفق شده در فهرست پنج برند برتر در فروش گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان قرار گیرد؛ با این حال، خرید گوشی‌های شیائومی ممکن است با توجه به قیمت متغیرشان کمی دشوار باشد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی پرداخته است.

چرا گوشی گیمینگ شیائومی؟

گوشی‌های گیمینگ شیائومی از پردازنده‌های قدرتمند و صفحه‌ نمایش‌های باکیفیتی برخوردارند؛ یعنی همان چیزی که هر گوشی گیمینگ باید داشته باشد. در کنار مشخصات فنی قدرتمند، طراحی زیبا و نوین، قیمت مناسب و همچنین استفاده از فناوری شارژ سریع حتی در گوشی‌های میان‌رده باعث شده که این گوشی‌ها ارزش خرید بالایی داشته باشند.

معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی

گوشی گیمینگ شیائومی-کاماپرس

1- گوشی موبایل شیائومی مدل  Xiaomi 11 Lite 5G NE

صفحه نمایش 6.55 اینچی این گوشی توانایی نشان دادن یک میلیارد رنگ را دارد و وضوح تصویر زیر نور مستقیم آفتاب آن هم مناسب است. نرخ نوسازی 90 هرتزی این صفحه نمایش به همراه پردازنده قوی خود، در این بازه قیمتی گزینه مناسبی برای گیمینگ است. دوربین سه گانه این گوشی پرفروش از حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی بهره برده است که توانایی خوبی در ثبت تصاویر باکیفیت در نور روز دارد. ظرفیت باتری این گوشی فایو جی نیز 4250 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 11 میلیون و 999 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل شیائومی مدل 12 پرو

صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی شیائومی با نرخ نوسازی 12 هرتزی و کیفیت و وضوح تصویر فوق‌العاده‌‌اش برای گیمینگ کاملا گزینه مناسبی است. در کنار این صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده قدرتمندی وجود دارد که به راحتی از پس اجرای تمام بازی‌های سنگین برمی‌آید.

دوربین سه‌گانه این گوشی پرچمدار از سه حسگر 50 مگاپیکسلی بهره برده که با لرزش‌گیر قدرتمند، کیفیت بالای عکس‌های ثبت شده را تضمین می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی 4600 میلی آمپر ساعت است و با برخورداری از فناوری شارژ سریع، تنها در 20 دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ می‌کند. قیمت این گوشی گیمینگ 30 میلیون و 999 هزار تومان است.

3- گوشی موبایل شیائومی مدل 12X 5G

صفحه نمایش این گوشی با کیفیت عالی، وضوح تصویر بالا و نرخ نوسازی 120 هرتزی، یکی از بهترین‌ها در این بازه قیمتی است. پردازنده قدرتمند این گوشی گیمینگ به راحتی از پس اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید. رم 12 گیگابایتی آن هم مخصوص گیمرهایی است که به سرعت بالا علاقه زیادی دارند.

دوربین سه‌گانه این گوشی با بهره‌گیری از لرزش‌گیر قوی و حسگرهای قدرتمند، کیفیت بالای عکس‌های ثبت‌شده را به نمایش خواهد گذاشت. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی میان‌رده در صورت استفاده معمولی تا یک روز کامل پاسخگو بوده و فناوری شارژ سریع آن هم اجازه می‌دهد که گوشی را در کمتر از 40 دقیقه کاملا شارژ کنید. قیمت این گوشی شیائومی 18 میلیون تومان است.

4- گوشی موبایل شیائومی  Mi 11 Ultra

صفحه نمایش 6.81 اینچی این گوشی حدود یک میلیارد رنگ را با وضوح بالا به نمایش می‌گذارد. این گوشی پرچمدار با پردازنده قدرتمند خود گزینه مناسبی برای گیمینگ است. دوربین سه‌گانه این گوشی عملکرد خوبی خواهد داشت و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از فناوری شارژ سریع بهره برده که اجازه می‌دهد گوشی را در 36 دقیقه به طور کامل شارژ کنید. قیمت این گوشی پرفروش 37 میلیون و 189 هزار تومان است.

5- گوشی موبایل شیائومی 13 لایت فایو جی

این گوشی با ظاهر و طراحی زیبای خود توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. صفحه نمایش 6.55 اینچی این گوشی شیائومی با نرخ نوسازی 120 هرتز، از کیفیت و سرعت پردازش بالای تصویر خبر می‌دهد. پردازنده قدرتمند این گوشی اجازه می‌دهد که بتوانید هر بازی سنگینی را روی آن اجرا کنید. دوربین این گوشی گیمینگ از حسگر اصلی 50 مگاپیسکلی بهره برده و امکان ثبت تصاویر باکیفیت را فراهم می‌کند. این گوشی با استفاده از فناوری شارژ سریع در مدت 40 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. وزن این گوشی نیز فقط 171 گرم است. قیمت این گوشی میان‌رده 16 میلیون و 250 هزار تومان است.

گوشی گیمینگ شیائومی-کاماپرس

خرید بهترین گوشی‌های شیائومی از “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، از سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. این شرکت به شما کمک می‌کند که از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مورد نظر خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس گرفته یا از طریق آدرس ایمیل info@buy100.ir با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز