پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در زمستان + قیمت روز موبایل

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در زمستان + قیمت روز موبایل
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی سامسونگ که در تمام دنیا شناخته شده است یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند در جهان است که طیف گسترده‌ای از گوشی‌های مختلف با رنج قیمت متفاوت را به کاربران ارائه می‌دهد. با توجه به امکاناتی که هر کدام از گوشی‌های سامسونگ دارند و نیازی که کاربران به این گوشی‌ها احساس می‌کنند، گزینه‌های مختلفی برایشان وجود دارد که البته انتخاب مورد مناسب چندان هم کار آسانی نیست.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین گوشی‌ های سامسونگ در زمستان به همراه مشخصات و قیمت هر کدام از آن‌ها را معرفی خواهد کرد.

1-گلکسی S22 اولترا

گوشی گلکسی S22 اولترا را به جرات می‌توان پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در سال 2023 دانست و دارای ویژگی‌های متفاوت و منحصر به فردی است که آن را به یک انتخاب عالی برای کاربرانی که به دنبال بهترین گوشی اندروید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر آن یکی از ویژگی‌های خاص و برجسته گاین گوشی را می‌توان کیفیت دوربین آن دانست که دارای یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است که قادر به ثبت تصاویری با کیفیت بالا می‌باشد. همچنین دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی این گوشی نیز برای ثبت تصاویر مناظر و دوربین‌های تله فوتو 10 مگاپیکسلی برای زوم 3 برابر و 10 برابر بسیار عالی هستند. قیمت این گوشی 46 میلیون تومان است.

1-گلکسی S22 اولترا

2-گلکسی A53 5G

گوشی گلکسی A53 5G نیز یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2023 است که به دلیل ویژگی‌های زیادی که دارد از آن به عنوان یک انتخاب عالی برای کاربرانی که به دنبال گوشی میان‌رده خوش‌قیمت و باکیفیت هستند یاد می‌کنند. از جمله ویژگی‌های این گوشی نیز می‌توان به دوربین آن اشاره کرد که دارای یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است و قادر است تصاویر با کیفیتی را از مناظر مختلف ثبت کند. علاوه بر آن این گوشی سامسونگ دارای دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی است و دوربین‌های ماکرو 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و پرتره انتخاب بسیار عالی هستند. قیمت این گوشی 14 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

2-گلکسی A53 5G

3-گلکسی A33 5G

این مدل از گوشی‌های سامسونگ یکی دیگر از پرفروش‌ترین‌ها در سال 2023 به شمار می‌رود که به دلیل ویژگی‌های زیادی که دارد در بین کاربران بسیار معروف است است و یک انتخاب عالی برای کاربرانی که به دنبال گوشی‌ها دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند به حساب می‌رود. این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت بسیار بالایی از مناظر با جزئیات حرفه‌ای را ثبت می‌کند و با دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی که دارد کیفیت را در حین ثبت تصاویر بسیار بالا می‌برد. علاوه بر آن این گوشی با دوربین‌های ماکرو 5 مگاپیکسلی و عمق سنج 5 مگاپیکسلی که دارد برای ثبت تصاویر ماکرو و پرتره انتخابی هوشمندانه است. قیمت این گوشی 10 میلیون تومان است.

3-گلکسی A33 5G

4-گلکسی S22

بدون شک می‌توان گلکسی S22 را یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ دانست که با وجود اینکه قیمت بالایی دارد ولی از محبوبیت آن کم نمی‌کند. این گوشی دارای ویژگی‌های ویژه و خاصی است که آن را به یک انتخاب عالی به عنوان یک گوشی پرچمدار باکیفیت تبدیل کرده است. این گوشی دارای یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که تصاویر را با کیفیت عالی و ویژه‌ای ثبت می‌کند. علاوه بر آن با دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی که دارد برای ثبت تصاویر منظره بسیار مناسب است و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی آن برای زوم  3 برابری بسیار عالی عمل می‌کند. قیمت این گوشی 30 میلیون تومان است.

4-گلکسی S22

5-گلکسی A73 5G

این مدل گوشی سامسونگ که یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود به عنوان یک گوشی میان‌رده باکیفیت با دوربین عالی در بین کاربران تبدیل شده است. دوربین در این گوشی حرف اول را می‌زند و با کیفیت بالایی که در ثبت تصاویر دارد برای افرادی که به دنیال ثبت تصاویر باکیفیت هستند بسیار مناسب است. بنابراین این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است که در کنار دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر مناظر مختلف می‌تواند بهترین انتخاب باشد. قیمت این گوشی 24 میلیون تومان است.

5-گلکسی A73 5G

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌های دارای فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز