پرفروش ترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان (تیر1402)

ژیوار

برند‌های تلفن همراه برای پرچم‌داران خود مواد مرغوب‌تری به‌کار می‌برند و ویژگی‌های حرفه‌ای‌تری را ارایه می‌کنند. همین مسئله بر روی قیمت بالا آنها تاثیر می‌گذارد. از این رو افراد به سمت خرید گوشی های میان رده روی می‌آورند. در بین گوشی های میان‌رده سامسونگ، محصولات بسیار زیادی وجود دارند که با پرچم‌داران این برند برابری می‌کنند که علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی نیز دارند.

کاما‌پرس در ادامه پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ را در تیرماه معرفی می‌کند؛

1- گوشی سامسونگ گلکسی  M53

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 13میلیون و 949 هزار تومان است. ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است که برای مثال می‌توانید با آن به مدت 20 ساعت ویدیو تماشا کنید و برای شارژ کامل آن شما به یک ساعت و نیم زمان نیاز دارید. دوربین چهارگانه آن از لنزهای 108، 8، 2، 2 مگاپیکسل تشکیل شده و عکس‌برداری با آن کیفیت قابل قبولی دارد و در طول روز عکس‌هایی با کیفیت خوب و بدون نویز ارائه می‌دهد. این مدل دارای حافظه 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

2- گوشی سامسونگ گلکسیA54

قیمت این محصول 14میلیون و 896 هزار تومان است. گوشی A54 دارای دوربین سه‌گانه 50، 12، 5 مگاپیکسل است. لنز 50 مگاپیکسلی این مدل با مدل پرچمدار سری اس یعنی S23 مطابقت دارد. شما می‌توانید با این دوربین به راحتی عکس‌برداری در فضایی تاریک یا شب را تجربه کنید. حافظه داخلی آن 256 گیگ است اما اگر فکر می‌کنید که به حافظه بیشتری برای ذخیره‌ سازی فیلم و عکس‌های خود دارید می‌توانید از کارت حافظه جانبی استفاده کنید. همچنین در مقایسه با گوشیS23 که پرچمدار گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود، این محصول نیم ساعت بیشتر شارژ را حفظ می‌کند.

3-گوشی سامسونگ گلکسی A53

قیمت گوشی های A53 براساس میزان حافظه داخلی و نوع پردازنده آن از یکدیگر متفاوت می‌‌شوند و شما می‌‌توانید آنها را از قیمت 14میلیون و 850 هزار تومان تا 15میلیون و 272 هزار تومان تهیه کنید. سامسونگ این مدل را در دو ظرفیت حافظه متفاوت 256 و 128 گیگابایت به بازار عرضه کرده که این امر سبب تفاوت قیمت در آن دو شده است. کاربران می‌توانند در صورت نیاز به حافظه بیشتر از حافظه جانبی استفاده کنند.

این گوشی ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است بنابراین اگر شما فردی هستید که به طبیعت گردی یا کویر گردی علاقه‌مند هستید، این محصول می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. دوربین اصلی آن از رزولوشن 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن از رزولوشن 32 مگاپیکسل تشکیل شده است که کاربران می‌توانند عکس‌های با‌کیفیتی تهیه کنند. همچنین اگر شما همواره در طول روز به عکاسی از طبیعت و فضای اطراف مشغول هستید، می‌توانید در لحظه عکس‌های بسیار زیبایی را با این محصول ثبت کنید.

4- گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

قیمت این محصول 15 میلیون و 654 هزار تومان است. یکی از مدل‌های پر طرفدار و محبوب S20 است که به‌دلیل کیفیت بسیار بالای آن، فروش بسیاری را به خود اختصاص داده است.  S20در سال 2020 به عنوان مدل پیشرفته تر مدلS10 معرفی شد. این گوشی دارای باتری لیتیوم‌-‌پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است.

برای مثال شما می‌توانید این گوشی را با شارژ صد درصدی برای 30 ساعت مکالمه و 18 ساعت وب گردی استفاده کنید. باتری این مدل با باتری مدل بالاتر آن یعنی S20 plus تفاوتی ندارد. این مدل دارای دوربین سه‌گانه در پشت گوشی بوده که دارای کیفیت‌های 12، 8 و 12 مگاپیکسل است که می‌تواند در عکاسی با کیفیت بالا شما را همراهی کند و ویدیو‌ها را با کیفیت 4K در 60 فرم بر ثانیه ضبط کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان (تیر1402)

    • امید گفته:

      من بیشتر از ۴۰ تا گوشی خریدم و عوض کردم هیچکدوم به اس ۲۰ نمیرسن .اس ۲۰ عالیه .هنگ نمیکنه سریع هست ضد خش هس در کل خیلی راضی هستم ازش

    • امید گفته:

      حیف که حمایت نشد وگرنه الان درحداوپو و ویوو ودیگرگوشی های چینی بود.درضمن از پردازنده مدیاتک استفاده میکردکه الان خیلی ازمیان رده ها دارن ازش استفاده می کنن

    • امید گفته:

      دلار اومدزیر50 گپشی رفت بالا آخه این چه مسخره بازیه….همش دروغه هیچی انگارربطی به دلارنداره …همه سرکاریم

  1. شیما کرمانی گفته:

    چقدر گرون ‌‌شد یه هفته ای، من a52 سامسونگ از سایت مقداد آی تی خرید کردم به قیمت 12 و نیم

    یهویی 3 تومان گران شد؟!؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز