پرفروش ترین گوشی های سری M سامسونگ + قیمت

سری M گوشی‌های سامسونگ، به دلیل قیمت‌های پایین‌تر نسبت به سایر سری‌های این برند، از محبوبیت بیشتری برخوردارند. این قیمت مقرون‌به‌صرفه به دلیل قرارگیری این سری در کلاس‌های میان‌رده و پایین‌رده است. دیگر علت محبوبیت سری M، صفحه‌نمایش بزرگ و ظرفیت باتری بیشتر است که دو پارامتر مهم برای خریدار هستند. در برخی از گوشی‌های این سری، قابلیت‌های ویژه‌ از جمله پردازنده قوی و اینترنت پر سرعت 5G به‌کار رفته است که تمایل به خرید آن‌ها را بیش از پیش می‌کند.

کاماپرس در ادامه 5 گوشی پرفروش سری M سامسونگ را در بازار معرفی می‌کند؛

1- گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M53 5G 8GB

ویژگی رقابتی این میان‌رده، کیفیت بالای صفحه‌نمایش آن است. ظرفیت حافظه داخلی این مدل 128 گیگابایت به همراه 8 گیگابایت رم است. چهار سنسور دوربین در قاب پشتی به‌کار رفته‌اند که در یک معماری مربعی قرار گرفته‌اند. حسگر اثر انگشت هم در فریم کناری، بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. این گوشی همراه با اندروید 12 به بازار عرضه شده است. قیمت این گوشی در لحظه نگارش گزارش، 13.980.000 تومان است.

بیشتر بخوانید:

2- گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M53 5G 6GB

ویژگی برتر این مدل، صفحه‌نمایش قدرتمند آن با وضوح بسیار بالا است. دوربین اصلی M53 108 مگاپیکسل است که می‌توانید به راحتی در روز و شب عکس‌برداری کنید. این گوشی چهار سنسور دوربین دارد که سه سنسور دیگر برای ثبت تصاویر دقیق‌تر و بهتر به‌کار می‌روند. دوربین سلفی M53 32 مگاپیکسل است. باتری این دستگاه 5000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. قیمت این مدل در لحظه تهیه گزارش، 13.700.000 تومان است.

راز آسمان پایتخت

3- گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M33 5G

نقطه قوت این مدل، توانایی ضبط ویدیوهای 4K است. این گوشی با چهار سنسور دوربین و 50 مگاپیکسل کیفیت دوربین اصلی، در مقوله کیفیت به خوبی درخشیده است. ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت این مدل در کنار 8 گیگابایت رم، یک گوشی قوی در کلاس میان‌رده ساخته است. دوربین سلفی M33 8 مگاپیکسل و باتری این مدل، باتری قوی 6000 میلی‌آمپر است. قیمت این گوشی در لحظه نگارش گزارش، 10.680.000 تومان است.

4- گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32

مزیت برتر این مدل، صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت آن است. ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت به‌همراه 6 گیگابایت رم، از نقاط قوت این دستگاه به‌شمار می‌روند. حاشیه‌های صفحه‌نمایش در این مدل به حداقل رسیده است تا کاربر با یک صفحه‌نمایش کامل و بزرگ روبه‌رو باشد. چهار سنسور دوربین در یک معماری مربعی شکل، در قاب پشت قرار گرفته‌اند. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 11 عرضه شده است. قیمت این مدل در لحظه نگارش گزارش، 9.040.000 تومان است.

5- گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M13

یک گوشی پایین‌رده که با داشتن بودجه 6.230.000 تومان می‌توانید آن را بخرید. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است. سه سنسور دوربین در قاب پشت قرار گرفته‌اند تا کیفیت و دقت مطلوبی را ارائه دهند. حسگر اثر انگشت در این مدل روی دکمه پاور قرار گرفته است که راحتی بیشتری برای کاربر فراهم می‌کند و عملکرد سریعی در قفل‌گشایی دارد.  این گوشی همراه با نسخه 12 اندروید به بازار عرضه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز