بهترین گوشی های اندرویدی در سال ۲۰۲۳

گوشی-کاماپرس
لست سکند

با وجود گسترش چشمگیر بازار آیفون، گوشی‌های اندرویدی همچنان محبوبیت خود را در میان طرفدارانش حفظ کرده است. در خرید این گوشی‌ها باید به گزینه‌هایی مانند صفحه نمایش، عمر باتری، دوربین و کارایی توجه کرد.

به گزارش کاماپرس، در این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت.

گوگل پیکسل ۷ پرو (Google Pixel 7 Pro)

پیکسل ۷ و ۷ پرو ممکن است سریع‌ترین تلفن‌های موجود در بازار نباشند، اما به لطف تراشه تنسور جی۲ گوگل، از قابلیت‌ هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره‌مند شده است. این گوشی از مواردی مانند تشخیص زبان و ترجمه سریع پشتیبانی کرده و همچنین دارای نمایشگر اولد ۶.۷ اینچی و بهترین کیفیت دوربین در بین هر گوشی هوشمندی است.

گوگل پیکسل ۷ پرو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وان پلاس ۱۱ (OnePlus 11)

این گوشی با نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی برای دوست‌داران صفحه نمایش‌های بزرگ و باکیفیت مناسب است‌. وان پلاس را می‌توان نسخه مقرون به صرفه گلکسی اس۲۳ پلاس دانست که با تراشه سریع اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی سریعتر از هر گوشی گوگل یا سامسونگ می‌باشد. تنها نقطه ضعف آن در مقابل رقبا مقاومت کمتر آن در برابر گرد و غبار و لنز زوم اپتیکال ۲ آن است.

وان پلاس-کاماپرس

گوگل پیکسل ۷ای (Google Pixel 7a)

قیمت مناسب نسبت به کیفیت این گوشی را به یکی از محبوب‌ترین‌های این لیست تبدیل کرده است. تراشه تنسور جی۲ سریع‌، صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم از ویژگی‌های چشمگیر آن هستند. تنها کاستی‌های این سری شامل عدم وجود لنز زوم اختصاصی و عدم پشتیبانی از امواج 5G است.

گوگل پیکسل ۷ای (Google Pixel 7a)-کاماپرس

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا (Samsung Galaxy S23 Ultra)

این عمل با وجود قیمت بالا عملا هر آنچه از یک گوشی هوشمند میخواهید را در خود جای داده است. صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی، پنج دوربین حرفه‌ای، یک قلم هوشمند، باتری عظیم ۵ هزار میلی آمپر ساعتی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن هستند.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا (Samsung Galaxy S23 Ultra)-کاماپرس

سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ (Samsung Galaxy Z Fold 4)

گلکسی زد فولد ۴ بدون شک شیک‌ترین و جمع و جورترین گوشی موجود در بازار است و مانند سه دستگاه در یک عمل می‌کند. صفحه نمایش بیرونی ۶.۲ اینچی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. صفحه نمایش انعطاف پذیر آن پس از باز شدن به یک نمایشگر‌ فوق‌العاده ۷.۸ اینچی تبدیل می‌شود. قلم هوشمند نیز این دستگاه را به دستیاری عالی برای یادداشت برداری و مطالعه تبدیل کرده است.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ (Samsung Galaxy Z Fold 4)-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز