۵ برنامه کاربردی که باید در گوشی خود داشته باشید

برنامه های گوشی-کاماپرس
لست سکند

هر گوشی اندرویدی دارای برنامه‌های زیادی است که هر کدام وظیفه مهمی را در زندگی روزمره ما برعهده دارند. جدای از برنامه‌های بدیهی بسیاری از برنامه‌های کمتر شناخته شده هستند که می‌توانند در بسیاری از کارها به کمک کاربر بیایند. در این مطلب به معرفی پنج مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱. برای برنامه ریزی

گوگل برای کمک به برنامه‌ریزی و ایجاد لیست کارهای روزانه چندین برنامه مانند Google Calendar و Google Keep ارائه می‌کند. اما برنامه‌های مشابه دیگری مانند Any.do نیز به کاربر امکان ایجاد و طبقه بندی لیست فعالیت و همچنین تنظیم یادآوری برای آنها را می‌دهد. این برنامه دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ می‌باشد و بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است.

بیشتر بخوانید:

۲. برای ضبط صدا

بسیاری از برنامه‌های ضبط اصلی گوشی امکانات محدودی را ارائه می‌دهند، بنابراین برنامه‌های پیشرفته‌ای مانند Otter می‌تواند کار را برای افرادی که با ضبط صدا سر و کار دارند راحت‌تر کند‌. این برنامه در کنار امکانات اولیه می‌تواند صداهای ضبط شده را به متن تبدیل کرده که به‌خصوص برای جلسات و کلاس‌های درس مفید است.

۳. برای ترجمه

در یک سفر خارجی یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌ها ربات مترجم Google Translate است که می‌تواند گفته‌های متنی یا صوتی کاربر را به ۱۳۳ زبان دنیا برگرداند. از دیگر برنامه‌های مشابه می‌توان به DeepL Translate و Talking Translator و Papago اشاره کرد که همگی میلیون‌ها بار دانلود شده‌اند و دارای امتیاز بالای ۴.۷ از ۵ می‌باشند.

راز آسمان پایتخت

۴. برای مدیریت رمز عبور

هر کاربر اندرویدی برای حساب‌های اینترنتی خود در برنامه‌های مختلف دارای رمز عبور متفاوتی است که گاهی به‌خاطر سپردن آن‌ها سخت می‌شود. در چنین مواقعی استفاده از یک برنامه مدیریت گذرواژه‌ها به کمک می‌آید. بهترین‌های این دسته Bitwarden و Dashlane و Norton هستند که برای دسترسی به آن‌ها تنها به یک رمز عبور را اثر انگشت نیاز است.

رمز گوشی-کاماپرس

۵. برای ایمنی بیشتر

برخی از حساب‌های اینترنتی بسیار حساس‌اند و کاربر ترجیح می‌دهد از تأیید دو مرحله‌ای برای ورود به آن‌ها استفاده کند تا از هکر‌ها و مزاحمان در امان بماند. برنامه‌هایی مانند Google Authenticator و 2FAS و Microsoft Authenticator نظرات و امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده‌اند. با وصل کردن حساب موردنظر به این برنامه‌ها می‌توان از امکان احراز هویت دو مرحله بهره‌مند شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز