بهترین برنامه حسابداری برای موبایل ‌های اندروید و آی او اس

حسابداری موبایل-کاماپرس

از لحظه‌ای که کسب و کار خودتان را راه‌اندازی‌ می‌کنید، باید آماده جریان نقدینگی و امور مالی باشید. ایجاد فاکتور برای مشتریان، اطمینان از پرداخت آنها، ردیابی هزینه‌های جانبی مثل بیمه یا سرمایه گذاری‌هایی که در بلندمدت برنامه ریزی کردید، همگی مدیریت منابع مالی را با چالش روبرو‌ می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برای مدیریت امور مالی، حتی اگر کسب و کارتان کوچک و چند نفره است، از برنامه‌های حسابداری موبایل استفاده کنید. اپلیکیشن‌های حسابداری امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار‌ می‌دهند تا بتوانید هزینه‌ها را بودجه بندی کرده و تمام تراکنش‌ها و پرداخت‌ها را دنبال کنید. اگر به دنبال یک برنامه حسابداری برای موبایل اندروید یا آیفون خود هستید، نام اپلیکیشن‌های زیر را به خاطر بسپارید.

بیشتر بخوانید:

1.   اپلیکیشن QuickBooks Online (پشتیبانی از اندروید و iOS)

این برنامه موبایلی فوق العاده بیش از 25 سال است که برای مدیریت امور مالی و حسابداری کسب و کارهای کوچک تمامی صنایع طراحی شده است. جالب است بدانید که بیش از 7 میلیون نفر از این اپلیکیشن حسابداری موبایلی استفاده‌ می‌کنند که گواهی بر کیفیت و امکانات فوق العاده در آن است.

راز آسمان پایتخت

با این برنامه‌ می‌توانید:

  • درآمدها و هزینه‌ها را ردیابی کنید.
  • رسیدها را سازماندهی کنید.
  • صورتحساب‌ها را ایجاد کنید.
  • جریان نقدی را مدیریت کنید.
  • مالیات فروش صنعت خودتان را پیگیری کنید.

2.   اپلیکیشن Xero (پشتیبانی از اندروید و iOS)

اپلیکیشن Xero امکانات مختلفی از پرداخت صورتحساب‌های سر رسیده گرفته تا مدیریت تراکنش‌ها را در اختیار شما‌ می‌گذارد. این برنامه موبایلی که بیش از 2 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد، برای ردیابی درآمد و هزینه، اتصال حساب‌های بانکی، ردیابی پروژه‌ها و موارد دیگر از بهترین انتخاب‌هاست.

برای آشنایی با محیط این برنامه و امکانات مختلفی که در دل خود دارد،‌ می‌توانید نسخه رایگان و آزمایشی 30 روزه آن را بررسی کنید و مطمئن شوید تمام نیازهای کسب و کار شما را پوشش‌ می‌دهد.

3.   اپلیکیشن FreshBooks (پشتیبانی از اندروید و iOS)

با برنامه حسابداری موبایلی FreshBooks‌ می‌توانید انواع فاکتورها را ایجاد کنید و هزینه‌های مختلف را ردیابی کنید. این اپلیکیشن امکانات مختلفی نظیر پذیرش امضای الکترونیک، زمان بندی تاخیر در پرداخت‌ها، مدیریت مشتریان و قابلیت یکپارچه سازی با برنامه‌های دیگر را فراهم‌ می‌کند.

در حال حاضر 24 میلیون نفر در سرتاسر جهان از این برنامه استفاده‌ می‌کنند. این اپلیکیشن برای کسب و کارهای نوپا تا متوسط یک راه حل موبایلی عالی است که‌ می‌تواند تا 192 ساعت در کار حسابداری‌تان صرفه جویی کند. برای اطلاع از تمام امکانات این برنامه پیشنهاد‌ می‌کنیم نسخه 30 روزه رایگان آن را روی آیفون یا گوشی اندرویدی خود نصب کرده و ویژگی‌های مختلف آن را بررسی کنید.

4.   اپلیکیشن Sage Accounting (پشتیبانی از اندروید و iOS)

اپلیکیشن Sage Accounting امکانات فوق العاده‌ای برای مدیریت امور مالی کسب و کارهای مختلف دارد. با نصب این برنامه روی گوشی موبایل خود‌ می‌توانید از خودکارسازی تراکنش‌ها، تولید فاکتورها و حتی رسیدگی به مالیات‌ها گرفته تا پیگیری فاکتورها و گزارش‌های در لحظه را در اختیار داشته باشید.

5.   اپلیکیشن Zoho Books (پشتیبانی از اندروید و iOS)

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب حسابداری برای موبایل، Zoho Books است که در طول 10 سال گذشته، بسیاری آن را یک دستیار حسابداری کارآمد‌ می‌شناسند. با نصب این برنامه‌ می‌توانید مدیریت تراکنش‌ها، خودکارسازی گردشکار، ایجاد فاکتورها، بررسی مالیات فروش و حتی گزارش‌های دقیق حسابرسی را در اختیار داشته باشید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز