پرفروش ترین مانیتور 10 میلیونی بازار کدام است؟

ژیوار

پرفروش ترین مانیتور 10 میلیونی بازار را می‌توان در بین دو برند ام اس آی و ایسوس پیدا کرد. در این محصولات هم مانیتورهای گیمینگ و هم مانیتورهای مالتی مدیا با کاربرد عمومی یا اداری حضور دارند و امکان انتخاب در بین مدل‌های متنوع فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین مانیتورهای 10 میلیونی ایسوس و ام اس آی بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مانیتور 10 میلیونی گیمینگ ایسوس با مدل VG24VQE

این مانیتور 10 میلیونی دارای حداکثر نرخ به روز رسانی 165 هرتز بوده و از سایز صفحه نمایش 24 اینچی پشتیبانی می‌کند. این محصول ایسوس رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل داشته و کیفیت تصویر آن فول اچ دی است. مانیتور گیمینگ ایسوس به طور کلی 3.3 کیلوگرم وزن داشته و از نور پس زمینه ال ای دی استفاده می‌کند. علاوه بر آن، این مانیتور با صفحه نمایش مات، 2 درگاه USB و 2 درگاه HDMI را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مانیتور 10 میلیونی ام اس آی با مدل PRO MP271AP

این مانیتور 10 میلیونی با سایز صفحه نمایش 27 اینچی عرضه شده و رزولوشن صفحه نمایش آن 1080 در 1920 پیکسل است. این محصول که کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، کاربردی حرفه‌ای و اداری داشته و وزن آن همراه با پایه 5.2 کیلوگرم است. علاوه بر آن، این مانیتور با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شده و قابلیت چرخش عمودی و افقی را دارد.

مانیتور 10 میلیونی ایسوس با مدل VZ279HE

این مانیتور با سایز 27 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و نور پس زمینه ال ای دی دارد. این محصول با کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی عرضه شده و رزولوشن صفحه نمایش آن 1080 در 1920 پیکسل عنوان شده است. حداقل نرخ به روز رسانی در این مانیتور 60 هرتز در نظر گرفته شده و امکان نمایش 16.7 میلیون رنگ را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این مانیتور وزن 3.9 کیلوگرمی را در اختیار کاربران قرار داده و توان مصرفی 22 واتی دارد.

مانیتور 10 میلیونی ام اس آی با مدل G274F

این مانیتور ام اس آی دارای نوع پنل Rapid IPS بوده و سایز صفحه نمایش 27 اینچی دارد. این محصول که با کاربرد گیمینگ در اختیار کاربران قرار گرفته، رزولوشن صفحه نمایش 1920 در 1080 داشته و وزن آن همراه با پایه 5.3 کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود. این مانیتور که امکان نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد، صفحه نمایشی مات را پیش چشم مخاطبان قرار داده و امکان تنظیم ارتفاع در آن قرار نگرفته است.

مانیتور 10 میلیونی ایسوس با مدل VA24EQSB

این مانیتور 10 میلیونی ایسوس با نوع پنل IPS طراحی شده و حداکثر نرخ به روز رسانی آن 75 هرتز است. این محصول با سایز صفحه نمایش 23.8 اینچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و رزولوشن 1080 در 1920 دارد. این مانیتور که کیفیت فول اچ دی را عرضه می‌کند، کاربردی اداری، طراحی و ادیت داشته و حتی برای عکاسی و به طور کلی کاربرد عمومی نیز انتخابی مناسب است. وزن این مانیتور همراه با پایه 5.2 کیلوگرم بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاام اس آیایسوسدیجی کالاکالاتیک
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین مانیتور 10 میلیونی بازار کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز