با 5 میلیون مانیتور ایسوس بخریم یا سامسونگ؟

مانیتور ایسوس و سامسونگ-کاماپرس

مانیتور ایسوس و سامسونگ جزو مانیتورهای پرطرفدار بوده و هر یک می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای استفاده در منزل یا محیط کار باشند. برای انتخاب بهترین گزینه در بین این دو برند با مدل‌های مختلف، بهتر است افراد نیاز خود را بسنجند و متناسب با سلیقه بهترین مانیتور ایسوس یا سامسونگ را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش، 2 مانیتور 5 میلیونی سامسونگ و دو مانیتور 5 میلیونی ایسوس را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده است.

مانیتور سامسونگ مدل LS24C310EA

این مانیتور سامسونگ با سایز صفحه نمایش 24 اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 5 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با رزولوشن 1080 در 1920 ارائه می‌شود و کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی دارد. استفاده از این محصول علاوه بر محیط خانه و اداره، برای طراحی نیز در نظر گرفته شده است. این مانیتور سامسونگ بدون پایه 2.4 کیلوگرم وزن داشته و 16.7 میلیون رنگ را نمایش می‌دهد. قابلیت چرخش عمودی و استفاده از پایه دیواری از دیگر ویژگی‌های این مانیتور به حساب می‌آید.

مانیتور سامسونگ مدل LS24C310EA-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مانیتور سامسونگ با مدل LS24C360

مانیتور سامسونگ LS24C360 با سایز 24 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و با قیمت 5 میلیون و 520 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول که پنل VA دارد برای کاربری طراحی، اداری و خانگی مناسب در نظر گرفته شده است. رزولوشن صفحه نمایش این مدل نیز 1080 در 1920 بوده و کیفیت تصویر فول اچ دی را به نمایش می‌گذارد. وزن این محصول بدون پایه 2.6 کیلوگرم بوده و علاوه بر قابلیت چرخش عمودی و استفاده از پایه دیواری، امکان پشتیبانی از HDCP را هم فراهم می‌کند.

مانیتور سامسونگ با مدل LS24C360-کاماپرس

مانیتور ایسوس با مدل VA24EHE

این مانیتور ایسوس با سایز صفحه نمایش 23.8 اینچی عرضه شده و با قیمت 5 میلیون و 830 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. وزن این مانیتور بدون پایه 3.5 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. مانیتور ایسوس مدنظر با صفحه نمایش تخت و امکان نشان دادن 16.7 میلیون رنگ، دارای زمان پاسخ گویی 5 میلی ثانیه بوده و از فناوری‌هایی مانند حذف پرش تصویر، کاهش موشن بلر و گیم پلاس استفاده می‌کند.

مانیتور ایسوس با مدل VA24EHE-کاماپرس

مانیتور ایسوس با مدل VA24EHF

این مانیتور ایسوس که برای استفاده گیمینگ انتخابی مناسب به حساب می‌آید با سایز صفحه نمایش 24 اینچی عرضه شده و از پنل IPS استفاده می‌کند. این محصول با قیمت 5 میلیون و 838 هزار تومان در بازار موجود است. نرخ بروزرسانی در این مانیتور ایسوس 100 هرتز بوده و کاربرد آن علاوه بر گیمینگ برای طراحی و ادیت نیز مناسب در نظر گرفته می‌شود. رزولوشن این محصول نیز مانند موارد قبل 1080 در 1920 عنوان شده و کیفیت تصاویر ارائه شده در آن فول اچ دی است.

مانیتور ایسوس با مدل VA24EHF-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوسپرو استورسامسونگلپتاپیفایلیپکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز