پرفروش ترین مانیتور ایکس ویژن در بازار

مانیتور ایکس ویژن-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مانیتور ایکس ویژن پرفروش در بازار، اغلب با سایزهای مختلفی در صفحه نمایش ارائه شده و در محدوده قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان قرار دارد. مانیتورهای محبوب ایکس ویژن دارای صفحه نمایش مات بوده و با کاربرد اداری و عمومی استفاده می‌شوند. این محصولات عموما از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی کرده و دارای نور پس زمینه ال ای دی هستند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین مانیتورهای ایکس ویژن در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2450H

این مانیتور با محدوده زمان پاسخ گویی 6 میلی ثانیه و بیشتر عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 844 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که کاربردی اداری و عمومی دارد با وزن 3.2 کیلوگرم ارائه شده و سایز صفحه نمایش 23.8 اینچی دارد. این مانیتور ایکس ویژن قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را داشته و صفحه نمایش آن مات است. نوع سیگنال ویدیویی به کار رفته در این مدل آنالوگ و دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2450H-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2240H

این مانیتور با سایز صفحه نمایش 21.5 اینچی ارائه شده و با قیمت 4 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول با محدوده زمان پاسخ گویی 1 تا 3 میلی ثانیه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و استفاده از آن در محیط‌های اداری مناسب است. این مانیتور ایکس ویژن با نور پس زمینه ال ای دی طراحی شده و 2.2 کیلوگرم وزن دارد. نوع سیگنال ویدیویی این محصول، دیجیتال است.

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2240H-کاماپرس

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2750H

این محصول ایکس ویژن با سایز صفحه نمایش 27 اینچی و محدوده زمان پاسخ گویی 6 میلی ثانیه و بیشتر ارائه شده و با قیمت 5 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور ایکس ویژن دارای وزن 4.4 کیلوگرمی بوده و از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. رزولوشن صفحه نمایش در این مدل 1920 در 1080 عنوان شده و کیفیت تصویری فول اچ دی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2750H-کاماپرس

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2250H

مانیتور دیگری که با دو رنگ مشکی و خاکستری ارائه شده و از دو نوع سیگنال آنالوگ و دیجیتال پشتیبانی می‌کند مدل XS2250H است که با قیمت 4 میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور با زمان پاسخ گویی 6 میلی ثانیه و بیشتر در اختیار کاربران قرار گرفته علاوه بر کاربرد اداری، برای استفاده عمومی نیز مناسب است. این مانیتور 22 اینچی با قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ عرضه شده و قابلیت اتصال به دیوار را فراهم می‌کند.

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2030H

این مانیتور ایکس ویژن با سایز صفحه نمایش 21.5 اینچی عرضه شده و با قیمت 4 میلیون و 645 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که کاربرد اداری، عمومی و البته طراحی و ادیت دارد، می‌تواند انتخابی مناسب برای افراد با کاربرد سیستم برای طراحی باشد و به طور کلی وزن آن 2 کیلوگرم است. این مانیتور ایکس ویژن از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی کرده و صفحه نمایشی مات دارد.

مانیتور ایکس ویژن با مدل XS2030H-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژنتربدیجی کالادیجی لند
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز