اخذ نمایندگی شرکت پستی ؛ یک کسب و کار پردرآمد!

یکی از مشاغل پردرآمد در دنیای مدرن امروز، دفاتر شرکت‌های پستی هستند. میزان سود حاصل از این کار بستگی زیادی به میزان فعالیت نمایندگی شرکت پست مربوطه دارد. با این حال، با گسترش امکانات حمل و نقل، افزایش خرید‌های اینترنتی و توسعه تجارت الکترونیکی، نیاز به خدمات پستی روز به روز افزایش پیدا می‌کند. به علاوه، یکی از سازمان‌هایی که بیشترین بهره را از تکنولوژی می‌برد، شرکت‌های پستی هستند. این استفاده هم باعث افزایش درآمد می‌شود و هم ارتباطات را تسهیل می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار پست، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کسانی که قصد راه‌اندازی کسب و کار پر سود نمایندگی شرکت پستی را دارند، احتمالاً در انتخاب شرکت مورد نظر دچار تردید می‌شوند. خبر خوب این است که با داشتن نمایندگی پستکس به راحتی نمایندگی مجازی پست، مجوز شرکت ماهکس، مجوز چاپار، مجوز یار باکس، ندکس، آرامکس، PDE، پیک هاب و BSW را در صفحه موبایل یا لب تاب خود ‌می‌توان داشت.

این در حالی است که برای اخذ نمایندگی و مجوز تمامی این‌ها باید حداقل حدود 2 میلیارد تومان هزینه کرد. مزایای پستکس و اخذ نمایندگی آن حتی برای فعالان پستی نیز بسیار عالی و پردرآمد خواهد.

آریاک سفر

پستکس، اولین هاب پستی ایران

شرکت پستکس، اولین سامانه جامع خدمات آنلاین حمل و نقل پستی کشور است که خدمات خود را به صورت درب به درب به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت، خدمات متنوعی را از قبیل پیک درون شهری، پست داخلی، پست خارجی، حمل و نقل سنگین و… را برای راحتی بیشتر متقاضیان فراهم کرده است.

سرویس پست خارجی این سامانه دارای دو بخش صادرات و واردات برای 180 کشور در دنیا است. تعرفه‌های پستی در شرکت پستکس، نازل‌ترین تعرفه‌های موجود در بازار هستند که این قیمت‌ها با تخفیف‌های بسیار عالی در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد. سامانه پستکس امکان در اختیار گذاشتن API و افزونه برای فروشگاه‌ها و سایت‌های مجازی را نیز دارد. کسانی که علاقمند به اخذ نمایندگی شرکت پستکس هستند، می‌توانند به راحتی و تحمل هزینه‌ای نزدیک به صفر با این شرکت همکاری داشته باشند.

مزایای نمایندگی پستکس

پستکس 15 تا 20 درصد تخفیف خدمات ماهکس، 5 درصد تخفیف خدمات پست خارجی، 10 تا 15 درصد تخفیف خدمات پست، 10 درصد تخفیف خدمات چاپار، یار باکس، ندکس، آرامکس و… را به نمایندگی‌های خود ارائه می‌دهد.

هر مرسوله پست خارجی می‌تواند تا مقدار 50 مرسوله پست داخلی برای نماینده سودآور باشد. به علاوه، در زمینه جمع و توزیع بر اساس اینکه نماینده در کدام شهر قرار دارد، می‌تواند از سیستم هوشمند پستکس درآمد کسب کند. همچنین، بخش عمده درآمد نمایندگی‌های پستکس از جمع‌آوری مرسولات و انجام خدماتی مانند بسته‌بندی و پرینت لیبل به دست می‌آید.

اخذ نمایندگی پستکس هزینه جانبی چندانی ندارد و کافی است تا متقاضیان فرم آنلاین درخواست نمایندگی را در وبسایت این شرکت تکمیل کنند.

کارشناسان فنی پستکس پس از تایید و بررسی صلاحیت با متقاضی تماس خواهند گرفت. متقاضی با ارائه مدارکی مانند چک، سفته، قرارداد، گواهی عدم سوء پیشینه، اجاره نامه محل کسب و… صاحب نمایندگی خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت پستکس به آدرس www.postex.ir یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز