پرفروش ترین غذاساز بوش در بازار

ژیوار

قیمت انواع غذاساز بوش براساس امکانات و کارایی از 5 تا 16 میلیون تومان متغیر است. از غذاسازها می‌توان برای خرد، ورقه، پوره و آسیاب کردن انواع مواد غذایی استفاده کرد. با استفاده از این دستگاه پرکاربرد می‌توان انواع خمیر کیک و پیتزا، مواد اولیه بستنی و لواشک را تهیه کرد. کافیست تنها مواد اولیه را درون آن ریخته تا با صرف کمترین زمان ممکن موادی یکدست و مخلوط شده تحویل بگیرید. همچنین، برخی از مدل‌های غذاساز چندکاره بوده و از آنها می‌توان برای آبمیوه گیری، خرد کردن سبزیجات و چرخ کردن گوشت بهره برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش ‌ترین غذاساز بوش در بازار را معرفی می‌کند.

1- غذاساز بوش مدل MCM3201B

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 700 هزار تومان است. این مدل با قدرت موتور 800 وات و در وزن 3.5 کیلوگرم طراحی شده است. این دستگاه دارای 30 عملکرد متنوع از قبیل ریز کردن، خرد کردن و رنده در اشکال مختلف است. این محصول با داشتن خردکن بسیار سریع و دقیق می‌تواند گیاهان، دانه‌های روغنی، پیاز و سیر را به ریزترین حالت ممکن تبدیل کند.

از دیگر امکانات آن می‌توان به دیسک همزن برای همزدن تخم‌مرغ و خامه زن اشاره کرد. با استفاده از کاسه 3.2 لیتری آن می‌توان میوه‌ها را مخلوط و یا پنیر را رنده و سبزیجات را به قطعات ریز تبدیل کرد. از این غذاساز می‌توان برای تهیه نوشیدنی و انواع دسرهای خوشمزه نیز استفاده کرد.

دریان سفر امید

 

بیشتر بخوانید:

2- غذاساز بوش مدل MCM3501M

قیمت این محصول 5 میلیون و 300 هزار تومان است. شرکت بوش این دستگاه را به یک موتور قدرتمند 800 وات و ظرف غذاساز 2.3 لیتری مجهز کرده است.  این محصول دارای یک پارچ مخلوط‌کن بوده که امکان درست کردن انواع اسموتی‌های میوه‌ای و نوشیدنی‌های خوشمزه را فراهم می‌آورد. همچنین، می‌توان به وسیله آن انواع مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط کرد. با استفاده از تیغه استیل ضدزنگ تعبیه شده بر روی این محصول می‌توان انواع پیازها را نگینی کرد و یا خمیر نان و پیتزا را ورز داد. با استفاده از این غذاساز می‌توان انواع مواد اولیه کوکو سیب‌زمینی و کوکو سبزی را خرد و مخلوط کرد. همچنین، می‌توان گوجه فرنگی را برای تهیه مواد اولیه املت و استانبولی له و پوره کرد.

3- غذاساز بوش مدل MC812W620

قیمت این مدل 7 میلیون و 950 هزار تومان است. بوش این مدل را به یک ظرف خردکن با گنجایش 3.9 لیتری و یک پارچ مخلوط‌کن 1.5 لیتری مجهز کرده است. این دستگاه توانی معادل هزار و 100 وات دارد. سرعت عملکرد آن قابل تنظیم بوده و به وسیله پیچ تعبیه شده بر روی بدنه محصول، می‌توان سرعت آن را کم یا زیاد کرد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سری آب مرکبات گیری و یک سری همزن اشاره کرد. همراه این محصول 2 رنده ریز و درشت ارائه شده است که جهت ایجاد برش‌های نازک و ضخیم برای انواع مواد غذایی کاربرد دارد. این دستگاه دارای عملکرد پالس یا ضربه‌ای بوده که برای خرد کردن یا مخلوط کردن مواد سفت‌تر و یا خرد کردن یخ کاربرد دارد. با استفاده از این غذاساز می‌توان پوره گوجه برای تهیه املت یا استانبولی فراهم آورد.

4- غذاساز بوش مدل MC812S844

قیمت این غذاساز بوش 9 میلیون و 650 هزار تومان است. این دستگاه با داشتن توان موتور 1250 واتی دارای 50 عملکرد مختلف است. ظرف پلاستیکی این غذاساز با داشتن ظرفیت 3.9 لیتری برای خرد و پوره کردن انواع موادغذایی حجیم بسیار مناسب است. از پارچ مخلوط کن این دستگاه با ظرفیت 1.5 لیتری می‌توان برای تهیه انواع آبمیوه، نوشیدنی و اسموتی بهره برد.

از امکانات دیگر غذاساز بوش می‌توان به قابلیت‌هایی همچون خمیرزن، همزن، آسیاب و آب مرکبات گیر اشاره کرد. همزن این دستگاه برای تهیه خامه شیرینی، کیک و انواع کاپ کیک بسیار کاربرد دارد. سرعت این دستگاه را بر حسب نیاز و نوع استفاده می‌توان در سه حالت یکسره، پالس و لحظه‌ای تنظیم کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین غذاساز بوش در بازار

  1. نهال رستمی گفته:

    بوش در خرید لوازم برقی بهترین گزینس چون واقعا محصولات با کیفیت و بادوامی داره ولی خب از نظر قیمتی بالاس هزینه هاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز