پرفروش ترین گوشت کوب برقی بوش + قیمت

برند بوش به دلیل تولید محصولات باکیفیت از مقبولیت بسیاری میان مردم برخوردار است. قیمت گوشت‌کوب برقی برند بوش براساس امکانات و تجهیزات متنوع از 3 تا 8 میلیون تومان متغیر است. از گوشت‌کوب برقی چند کاره می‌توان برای خرد کردن پیاز، سبزیجات، گوشت و یا هم‌زدن تخم مرغ و خامه استفاده کرد. همچنین، این دستگاه قادر است انواع مواد غذایی همچون سیب‌زمینی، بادمجان، سبزیجات، حلیم و کشک را پوره و له کند. از گوشت‌کوب برقی می‌توان برای تهیه انواع اسموتی‌های میوه‌ای تابستانی نیز استفاده کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه انواع مدل‌های گوشت‌کوب برقی برند بوش را معرفی می‌کند؛

1- گوشت کوب برقی بوش مدل MSM2610BGB

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون تومان است. بدنه این مدل از گوشت‌کوب برقی بوش از پلاستیک بوده و میله و تیغه‌های آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. این دستگاه با داشتن توان مصرفی 600 وات می‌تواند با سرعتی بالا انواع مواد غذایی سفت و نرم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرد و یا له کند. یکی از مزایای این دستگاه مجهز بودن به موتوری کم صدا و کم لرزش است.

لیوان مدرج این گوشت‌کوب دارای ظرفیت 700 میلی‌لیتر بوده و به وسیله آن می‌توان انواع مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط کرد. قابلیت Anti Splash از پاشیدن مواد غذایی به خارج از فضای لیوان جلوگیری می‌کند و مانع از کثیف شدن محیط اطراف می‌شود. این محصول مجهز به تیغه 4 لبه بوده که قادر است انواع مواد غذایی حتی قطعات بزرگ را خرد و با یکدیگر مخلوط کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- گوشت کوب برقی بوش مدل MS61B6170

قیمت این مدل 3 میلیون و 300 هزار تومان است. این دستگاه سه کاربرد مختلف دارد و می‌توان از آن به عنوان همزن، خردکن و مخلوط‌کن دستی استفاده کرد. این محصول را می‌توان با استفاده از دکمه‌های کنترل و پیچ تنظیم سرعت در 12 سرعت متنوع تنظیم کرد. همچنین، این دستگاه مجهز به فناوری Turbo بوده که تنها با یک کلید می‌توان آن را فعال کرد و شاهد عملکرد سریع‌تری از دستگاه بود.

این محصول مجهز به تیغه خردکن یخ بوده و می‌توان به وسیله ظرف خردکن آن انواع سبزیجات، آجیل، پیاز، گوشت و پنیر را به قطعات ریز تبدیل کرد. تیغه چهار لبه آن جنسی از استیل ضدزنگ دارد و می‌توان از آن برای خرد کردن، پوره کردن و مخلوط کردن مواد غذایی بهره برد. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به وجود همزن بالونی اشاره کرد که از آن جهت هم‌زدن سفیده تخم مرغ، خامه و یا مخلوط کردن خمیر پنکیک می‌توان استفاده کرد.

3- گوشت کوب برقی مدل MS8CM6190

قیمت این گوشت کوب برقی 6 میلیون تومان است. این دستگاه چهار کاربرد متنوع دارد و می‌توان از آن به عنوان همزن، خردکن، غذاساز و مخلوط کن دستی بهره برد. این محصول با داشتن فناوری توربو قادر است انواع مواد غذایی را در بالاترین سرعت ممکن با یکدیگر مخلوط کند. قابلیت Anti Splash بکار رفته در این دستگاه مانع از پاشیدن مواد غذایی به خارج از فضای لیوان می‌شود و از کثیف شدن محیط آشپزخانه جلوگیری می‌کند.

این محصول مجهز به 4 تیغه برش ورقه‌ای ضخیم، نازک، رنده متوسط، رنده ریز و یک تیغه یخ شکن است. این مدل به 12 سرعت متنوع مجهز بوده که می‌توان براساس نوع نیاز هر یک از آن‌ها را به وسیله دکمه تعبیه شده بر روی محصول تنظیم کرد.

4- گوشت کوب برقی بوش مدل MS8CM61X1

قیمت این محصول هفت میلیون و 600 هزار تومان است. شرکت بوش این مدل را به موتوری قدرتمند با توان مصرفی 1000 وات مجهز کرده است. این محصول دارای همزن بالونی از جنس استیل ضدزنگ بوده که می‌توان از آن برای هم‌زدن خامه و سفیده تخم مرغ استفاده کرد. با استفاده از خردکن کوچک تعبیه شده بر روی دستگاه می‌توان انواع سبزیجات، آجیل، گوشت و پیاز را مخلوط کرد. تیغه چهارپره این محصول از جنس استیل ضدزنگ بوده و قادر است انواع مواد غذایی را پوره کند. برند بوش در کنار این محصول رنده درشت، ریز و دیسک برش ورقه‌ای ضخیم و نازک ارائه کرده است که می‌توان به وسیله آن انواع مواد غذایی را در اندازه‌های مختلف برش داد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشت کوب برقی بوش + قیمت

  1. احمد بختیاری گفته:

    سلام
    منگوشتکوب برقی بوش مدل ۶۱۶۰ رو از دیجی کالا گرفتم ولی تست نکردم یکماه بعد که خواستم استفاده کنم گوشتکوب و همزن به موتور چفت نمی شدند کسی هم مسئولیت قبول نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز