پرفروش ‌ترین دسته‌ بازی PS5 در بین گیمرها

دسته بازیps5-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی در طراحی دسته بازی PS5 وجود دارد که باعث می‌شود گیمرها بهترین تجربه را از بازی‌های نسل نهم داشته باشند؛ با این حال پیدا کردن دسته‌های اورجینال و دارای گارانتی ضروری و دشوار است، زیرا احتمال خراب شدن و بروز مشکلات در دسته‌های تقلبی زیاد است. در صورت خراب شدن دسته‌ها و نیاز به تعمیر، کاربران باید هزینه‌های زیادی بپردازند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از پرفروش‌ترین دسته‌های بازی PS5 ‌پرداخته است.

دسته بازی دوال سنس DualSense آبی برای PS5

دسته بازی دوال سنس از محصولات جدید شرکت سونی است که برای کنسول پلی استیشن5 طراحی شده است و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های استثنایی خود امکان لذت بردن از بازی را برای کاربران چند برابر می‌کند. این دسته دارای نور ستاره آبی بوده که طراحی آن شبیه به بومرنگ است. هپتیک فیدبک، آداپتیو تریگرز و میکروفون داخلی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دسته است. آداپتیو تریگرز طوری طراحی شده که هنگام انجام حرکات مختلف در بازی نیاز به وارد کردن میزان متفاوتی از نیرو وجود دارد و باعث می‌شود که گیمرها کاملا فضای بازی را تجربه کنند. ویژگی هپتیک فیدبک باعث می‌شود که همه حرکات و لرزش‌های بازی به دست منتقل شود.

این مدل به قیمت سه میلیون و 400 هزار تومان قابل تهیه است.

دسته بازی دوال سنس  DualSense  صورتی برای PS5

این دسته دارای ویژگی‌های جذاب هپتیک فیدبک، آداپتیور تریگرزر و میکروفون داخلی است. یکی از مزیت‌های این دسته، شارژ بسیار سریع هنگام اتصال به کنسول است. خوش‌دست بودن این مدل باعث می‌شود که گیمرها بدون احساس خسته شدن دست از بازی لذت ببرند. دکمه Creat تعبیه‌شده در این دسته به افراد امکان ضبط و ذخیره قسمت‌های مورد علاقه بازی را می‌دهد. لایت‌بار این مدل نسبت به نسل قبلی دسته‌ها دچار تغیراتی شده و در بالا و کناره‌های تاچ‌پد قرار گرفته است. اسپیکر یکپارچه این دسته باعث شده است که در بسیاری از بازی‌ها صدا با کیفیت بالایی به گوش برسد.

راز آسمان پایتخت

دسته بازی ps5-کاماپرس

این مدل به قیمت سه میلیون و 300 هزار تومان قابل تهیه است.

دسته بازی دوال سنس  DualSense  بنفش برای PS5

این دسته با رنگ بنفش کهکشانی، یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین دسته‌های بازی بین گیمرها محسوب می‌شود و بسیاری از ویژگی‌های دسته‌های دوال شاک را به همراه ویژگی‌های جدید دارد. محرک‌های دوتایی قرار گرفته در این دسته باعث می‌شود که گیمرها در طول بازی لرزش‌ها را با دست خود احساس کنند. ویژگی آداپتیو تریگرز نیز باعث می‌شود که افراد برای انجام کارهای مختلف، نیروهای متفاوتی به دسته وارد کنند. این ویژگی باعث می‌شود که بازی برای افراد شبیه به تجربه‌ای واقعی باشد. میکروفون داخلی و امکان اتصال هدست باعث می‌شود که افراد در حین بازی بتوانند با دوستان خود به صورت آنلاین مکالمه کنند. باتری ارتقا یافته این مدل سه تا چهار ساعت بیشتر از مدل‌های قدیمی شارژ نگه می‌دارد و در نتیجه امکان استفاده در مدت زمان طولانی‌تری را فراهم می‌کند.

این مدل به قیمت سه میلیون و 500 هزار تومان قابل تهیه است.

دسته بازی دوال سنس  DualSense  سفید برای PS5

این دسته بازی PS5 با رنگ سفید و به شکل بومرنگ طراحی شده است و امکان تجربه شگفت‌انگیز از بازی را برای گیمرها فراهم می‌کند. عملگرهای مکانیکی قرار گرفته در این دسته باعث می‌شود که فرد تمام اتفاقات درون بازی را احساس کند. خوش‌دست بودن این مدل باعث می‌شود دست افراد در طول بازی خسته نشود. با استفاده از دکمه Creat تعبیه ‌شده در این دسته می‌توان قسمت‌های مورد نظر بازی را ضبط کرد و به اشتراک گذاشت. ژیروسکوپ و شتاب‌سنج جدید قرار گرفته در این کنترلر باعث شده که سنسور حرکتی نوآورانه‌ای در بعضی از بازی‌ها ایجاد شود.

این دسته به قیمت سه میلیون و 400 هزار تومان قابل تهیه است.

دسته بازی ps5-کاماپرس

دسته بازی دوال سنس DualSense قرمز برای PS5

این دسته از محصولات جدید سونی است که برای PS5 تولید شده است و با طراحی ظریف  و هوشمندانه امکان تجربه جدید و هیجان‌انگیزی از بازی را برای کاربران فراهم می‌کند. این مدل نسبت به نسل قبلی دسته‌های دوال شاک، دچار تغییراتی شده و از ویژگی‌های جدیدتری برخوردار است. باتری 1560 میلی آمپری این کنترلر ارتقا یافته است و سه تا چهار ساعت بیشتر شارژ نگه می‌دارد. انتقال لرزش‌ها در حین بازی می‌تواند تجربه واقعی از بازی برای کاربران رقم بزند. میکروفون تعبیه‌ شده داخلی در این دسته و قابلیت اتصال هدست، امکان مکالمه آنلاین در طول بازی را برای افراد فراهم می‌کند.

این مدل به قیمت سه میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید دسته‌ PS5 از تک سیرو

فروشگاه “تک سیرو” از سال 1386 در تهران در زمینه واردات و فروش انواع کنسول بازی و وسایل جانبی بازی شروع به کار کرد. این مجموعه در سال 1395 فروشگاه اینترنتی خود را برای فروش و ارسال محصولات به نقاط مختلف ایران راه‌اندازی کرد. کاربران می‌توانند دسته بازی مد نظر خود را از سایت تک سیرو به آدرس /https://techsiro.com سفارش دهند و تا 10 روز مهلت تست رایگان داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : تک سیرو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز