پرفروش ترین ادکلن های خنک زنانه (بهار 1402)

ژیوار

با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن هوا استفاده از عطرهای گرم چندان خوشایند نیست. عطرهای خنک در این فصل لطافت و نشاط زنانه ایجاد می‌کنند و سرما دلپذیری را به اطرافیان منتقل می‌کند. عطرهای خنک زنانه رایحه‌های منحصر به فردی دارند و معمولا در آن‌ها از رایحه لیمو، پرتقال، اقیانوس و رایحه‌های سرد دیگر استفاده شده است. بسیاری از افراد در انتخاب عطر مشکل‌پسند هستند و سلیقه خاصی دارند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی ویژگی‌ عطرها و معرفی پرفروش‎ترین‌ها، کاربران را در انتخاب عطر مطابق با سلیقه خود راهنمایی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین ادکلن‌های خنک زنانه می‌پردازد:

ادو تویلت زنانه میامی ماین هالووین

ادو تویلت میامی ماین هالووین اسپانیایی در سال 2017 وارد بازار شده است و رایحه خنک و شیرین آن برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است. این عطر در گروه بویایی شرقی اسپانیایی دسته‌بندی می‌‌شود و رایحه‌ای مرموز و غیرتکراری دارد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه فلفل صورتی، یوزو، لیچی و ترنج آغاز می‌شوند. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل صد تومانی و گل‌های بهاری جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. در آخر نت‎‌های پایانی با رایحه مشک، سدر و نعناع هندی ماندگار می‌شوند. این عطر پخش بو بالایی دارد و به قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه پشن پولو بورلی هیلز

این ادو پرفیوم خنک و شیرین محصول فرانسه است و در سال 2018 وارد بازار شده است. این عطر در گروه بویایی گلی چاپیری دسته‌بندی می‌شود و برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه انگور فرنگی سیاه، سرخالو و میوه‌های قرمز آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل رز، گل صد تومانی و نت‌های دریایی پدیدار می‌شود. در آخر نت‌های چوپ صندل، مشک و نعناع احساس می‌شوند. این عطر در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت دو میلیون و 199 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ادو پرفیوم زنانه گلمور آنتونیو روسینی

آنتی روسینی عطر شیک زنانه است که رایحه خنک و شیرین دارد. ترکیب خنک و ملایم این عطر باعث ایجاد شور و نشاط می‌شود و انرژی لازم در روزهای گرم تابستانی را فراهم می‌کند. با یک اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی به طور مهارنشدنی با رایحه نارنگی، گریپ فروت، آناناس و توت فرنگی پدیدار می‌شوند. در ادامه نت‌های میانی با رایحه یاس، توت قرمز، سوسن، گل صد تومانی، ارکیده و وانیل جایگزین می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک، نت‌های چوبی و خزه بلوط ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت یک میلیون و 920 هزار تومان به فروش می‎رسد.

ادو تویلت قو دو سلیل رانسه

این ادو تویلت از برند ایتالیایی رانسه در سال 2018 با رایحه مرکباتی، آروماتیک و سبز وارد بازار شد. این عطر تداعی‌گر آفتاب، عطر باد و حس تلخ و شیرین لیمو است. نت‌هایی بالایی این عطر با رایحه لیمو، پرتقال، زنجبیل و نعناع آغاز می‌شوند. در ادامه نت‌های میانی با رایحه لیتسی کوببا و بهار نارنج احساس می‌شود. در آخر نت‌های پایینی با رایحه ویتور، کهربا و مشک ماندگار می‌شوند. این عطر نشاط آور خنک و تلخ در حجم 50 میلی‌لیتر به قیمت چهار میلیون و 410 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو تویلت زنانه دلیکیت رز تروساردی

این ادوپرفیوم در سا ل2012 با رایحه خنک و شیرین در سال 2012 وارد بازار شده است و در گروه بویایی گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود. این عطر برای استفاده روزمره مناسب است و نشاط و انرژی می‌بخشد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه یوزو، چوب خیزران و پرتقال کامکوات آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه لاله مردابی، سیب، رز و یاس پدیدار می‌شوند. در انتها نت‌های پایانی در قالب مشک، سدر، چوب صندل و روایح چوبی ماندگار می‌شوند. این عطر ایتالیایی با رایحه مرموز و متفاوت در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت شش میلیون و 210 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز