پرفروش‌ترین خودرو در خاورمیانه و کشورهای عربی / تویوتا در صدر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده محبوبترین خودرو در خاورمیانه و کشورهای عربی تویوتا کمری و لندکروز است.

به گزارش کاماپرس،  بازار منطقه خاورمیانه بیشتر مصرف کننده خودرو هستند. به همین دلیل خودروهای شرکت‌های کره جنوبی و ژاپن بیشترین سهم بازار را در این منطقه دارند. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده محبوبترین خودرو در خاورمیانه و کشورهای عربی تویوتا کمری و لندکروز است.

براساس این گزارش پرفروش‌ترین خودرو در عربستان سعودی و امارات کمری است و در کشورهای عمان، قطر و سوریه لندکروز است. همچنین در کشور افغانستان بیشترین فروش خودرو مربوط به تویوتا کرولا و در یمن بیشترین فروش خودرو به هایلوکس اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید:

یکی دیگر از بزرگترین بازارهای خودرو خاورمیانه مربوط به پاکستان است. پرفروش‌ترین خودرو در این کشور به سوزوکی آلتو اختصاص دارد. همچنین در عراق خودرو کیا فرانتیر بیشترین سهم بازار خودرو را در اختیار دارد. در لبنان اما بیشترین تقاضا برای خودرو هیوندا اچ ۱۰۰ بوده و در مصر تقاضا بیشتر به سمت هیوندا النترا رفته است.

بازار خودرو ترکیه اما کمی متفاوت از بازار کشورهای خاورمیانه است. این کشور هم اکنون محصولات فیات را مونتاژ می‌کند، به همین دلیل پرفروش‌ترین خودرو در این کشور فیات تیپو محسوب می‌شود.

تقاضا در بازار ایران نیز بر مبنای محصولات تولید داخل شکل گرفته است. به طوری که هم اکنون پرفروش‌ترین خودرو در کشور کوئیک محسوب می‌شود. این خودرو جایگزین مناسبی برای پراید شده که سال‌ها رتبه پرفروش‌ترین خودرو کشور را به خود اختصاص داده بود.

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز