معرفی سه مورد از بهترین و خوش قیمت ترین خودروهای داخلی

قیمت خودرو داخلی-کاماپرس

رشد قیمت خودروها باعث شده تا خیلی از مردم به خودروهای داخلی روی بیاورند. گذشته از مناسب بودن قیمت خودرو داخلی میان رده این محصولات گزینه خوبی برای گذران مسافت‌های طولانی و استفاده روزمره هستند.

به گزارش کاماپرس، خرید خودرو در شرایط کنونی اندکی دشوار شده، زیرا قیمت این قبیل محصولات رشد زیادی پیدا کرده و گذشته از آن بسیاری از محصولات کیفیت گذشته را ندارند. به همین دلیل برای خرید باید جست و جوی زیادی انجام داد و اطلاعات زیادی کسب کرد تا بهترین نوع خریداری شود. افرادی که هر روزه مجبورند مسافت طولانی را با خودرو خود طی کنند یا به طور روزمره این وسیله را به کار ببرند، به اعتقاد اهل فن بهتر است خودروهای میان رده داخلی مانند تیبا، پراید یا کوییک را بخرند. با نگاهی به قیمت خودرو داخلی متوجه خواهید شد که این مدل اتومبیل‌ها قیمتی کمتر از دیگر تولیدات داخل دارند و گزینه مناسبی برای استفاده روزمره و نقل و انتقال در مسافت‌های طولانی هستند. در ادامه چند نمونه از این مدل خودروها معرفی خواهند شد؛

-نام خودرو؛ کوییک دنده‌ای

قیمت حدودی؛ 346 میلیون تومان

خودرو کوییک یکی از خودروهای پرفروش و جوان بازار است که توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. از لحاظ فنی این خودرو به موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر هشت سوپاپ با قدرت 87 اسب بخار مجهز شده است. این مدل در هر 100 کیلومتر 7.2 لیتر سوخت مصرف می‌کند. کوییک دنده‌ای از نمای عقب به تیبا شبیه است، تنها طراحی چراغ‌های آن با تیبا تفاوت دارد. دو نمونه پروژکتور در دو طرف سپر این خودرو قرار گرفته و برخلاف سایر مدل‌های داخلی نام آن به فارسی بالای چراغ راست صندوق عقب حک شده است. در کابین داخلی کوییک دنده‌ای فرمان فرم دی جلب توجه می‌کند که روی آن دکمه‌های کنترل سیستم صوتی قرار دارد. کروز کنترل، خروجی یو اس بی، استارت دکمه‌ای، صندلی راننده و آینه‌های برقی از جمله امکانات این خودرو هستند.

قیمت خودرو داخلی-کاماپرس

-تیبا2 EX

قیمت حدودی؛ 345 میلیون تومان

مدل جدید خودرو تیبا با عنوان تیبا2 اولین بار در سال 1401 به بازار ایران معرفی شد. این خودرو به عنوان رقیب اصلی پراید 111 شناخته می‌شود. در نمای جلوی خودرو مذکور چراغ‌ها به شکل مثلثی هستند و یک جلو پنجره کوچک در میان آن‌ها قرار دارد. وجود خطوط متعدد روی کاپوت تیبا2 ای ایکس یک جلوه عضلانی به آن داده است. در طراحی عقب این خودرو نیز، چراغ‌ها چهار ضلعی طراحی شده و به صورت یک تکه هستند. موتور این خودرو چهار سیلندری هشت سوپاپ با حجم 1.5 لیتری است. مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر به 6.5 لیتر می‌رسد. در کابین تیبا2 ساعت دیجیتالی معروف پراید و غربیلک فرمان سه شاخه به چشم می‌خورد. از امکانات این خودرو می‌توان به تهویه مطبوع دستی، صندوق پران، سیستم ضدسرقت و مه شکن‌های جلو و عقب اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت خودرو داخلی-کاماپرس

-پراید 131

قیمت حدودی؛ 310 میلیون تومان

خودرو میان رده مورد علاقه ایرانیان از قدیم تاکنون پراید است. چند سال پیش نسل جدید این خودرو با نام 131 به بازار عرضه شده و جزو پرفروش‌ترین‌های ایران محسوب می‌شود. این خودرو از لحاظ طراحی ظاهری در نمای جلو و عقب تنها در برخی جزئیات مانند لچکی عقب، گرافیک داخلی چراغ‌ها و آینه‌های جانبی نسبت به نسخه‌های قبلی تغییر داشته است. این خودرو به موتوری با حجم 1.3 لیتر چهار سیلندری و هشت سوپاپی مجهز شده است. پراید 131 در هر 100 کیلومتر 6.8 لیتر سوخت مصرف می‌کند. کابین این خودرو نسبت به نسخه‌های قدیمی کاملا متفاوت شده و در بیشتر قسمت‌های داشبورد این خودرو منحنی و المان‌هایی دایره‌ای دیده می‌شود. ارگونومی کابین آن نیز تا حد قابل قبولی نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفته کرده است. از لحاظ امکانات رفاهی این خودرو چندان تغییر نکرده، تنها آپشن ترمز آ بی اس آن جلب توجه می‌کند.

قیمت خودرو داخلی-کاماپرس

خدمات سایت همراه مکانیک

علاوه بر مدل‌های مذکور، مدل‌های دیگری از خودروهای نام برده شده به همراه قیمت آن در سایت همراه مکانیک وجود دارد. متقاضیان خرید این خودروها با مراجعه به سایت همراه مکانیک، قسمت قیمت خودرو داخلی، امکان مشاهده قیمت انواع مدل‌های اتومبیل‌های مذکور را خواهند داشت.

این سایت علاوه بر امکان خرید، زمینه برای فروش یا کارشناسی خودرو را فراهم کرده است. افراد برای دریافت هر یک از این خدمات باید به سایت همراه مکانیک مراجعه کرده و روی گزینه مورد نظرشان کلیک کنند.

درباره همراه مکانیک

همراه مکانیک سال 1392 توسط گروهی از متخصصان خودرویی و نخبگان دانشگاهی فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات کامل مرتبط با معامله و کارشناسی اتومبیل آغاز کرد. همواره این مجموعه تلاش می‌کند خدمات خود را بهبود ببخشد تا به کامل‌ترین مرجع خدمات اتومبیل در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز