ویژگی‌ های اختصاصی صباهاست را بشناسید

هاست-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید هاست اختصاصی برای سایت‌هایی که به سرویسی متفاوت و بسیار قدرتمند جهت میزبانی نیاز دارند، بهترین راهکار است. سرورهای صباهاست در بهترین دیتاسنترهای ایران، آلمان و فرانسه واقع شده و در ارائه خدمات به کاربران پیشتاز است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هاست، یک سرور اختصاصی کامپیوتری است که برای یک کار خاص مانند کارهایی همچون میزبانی یک اپلیکیشن یا وب سایت تعبیه شده است. در بعضی از موارد یک سرور اختصاصی می تواند در محل کسب و کار شما راه اندازی شود. این موضوع باعث افزایش سرعت، امنیت و قابلیت اطمینان سایت شما می‌شود. علاوه بر این بر کل امور سرور از جمله کانفیگ‌های سخت‌افزاری و گزینه‌های شخصی‌سازی نرم افزارها، کنترل کامل خواهید داشت.

شرکت صباهوریگانه با نام تجاری صباهاست فعالیت خود را در سال 1385 آغاز کرد. میزبانی ‌وب‌ابری ایران و خارج با قدرتمندترین تجهیزات سخت‌افزاری و سرورهای نسل جدید سرعت‌ بالاتر، امنیت ‌بیشتر را به مشتریان عرضه می‌کند. در صورتی که به امکانات و منابع بیشتری از یک سرور مجازی نیاز دارید، می‌توانید از سرویس‌های سرور اختصاصی صباهاست استفاده کنید.

صباهاست قدرت رقابت با بهترین شرکت‌های هاستینگ دنیا را دارد و جزو معدود شرکت‌هایی است که علاوه بر هاست اشتراکی با کیفیت، هاست اختصاصی مدیریت شده ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

کاماپرس قصد دارد در این مطلب به معرفی هاست اختصاصی صباهاست و معرفی خدمات آن بپردازد.

 بیشتر بخوانید:

قیمت هاست اختصاصی صباهاست چقدر است؟

قیمت سرویس هاست اختصاصی یا هاست vpsصباهاست، بسته به نوع پلن انتخابی و منابع مصرفی، از ماهانه 450 هزارتومان تا یک میلیون و 450 هزار تومان متغیر بوده و در صورت سفارش هرکدام از پلن‌ها می‌توانید در هر زمان که به منابع بیشتری نیاز داشتید سرویس خود را به پلنی بالاتر ارتقا دهید

هاست اختصاصی یا اشتراکی؟

اگر سایتتان به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده و ترافیک بیشتری جذب کرده‌اید و به منابع بهتری نیاز دارید اما نمی‌دانید چطور سرور را مدیریت کنید یا دانش فنی و زمان کافی ندارید می‌توانید از پلن‌های هاست اختصاصی که به صورت مدیریت شده در اختیار شما گذاشته می‌شوند، استفاده کنید.

خرید سرور مجازی

خرید سرور مجازی ( vps ) یکی از بهترین گزینه‌های میزبانی برای وب سایت‌های بزرگ و کسب و کارهای متوسط بوده و می‌تواند برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. خرید vps از صباهاست مزایای بسیار زیادی ازجمله بالاترین سطح سرعت و آپ تایم و اختصاص بیشترین میزان منابع سخت افزاری در بین ارائه دهندگان این حوزه دارد. این سرویس در موقعیت های ایران، آلمان و فرانسه با IP اختصاصی قابل ارائه است.

خرید گواهینامه SSL

گواهینامه SSL روشی برای رمزگذاری اطلاعات و ارتباطات بین یک کاربر و سرور است که باعث ایمن کردن ارتباط و غیر ممکن کردن حملات به محتوای اطلاعات طرفین می‌شود. صباهاست با صدور انواع گواهی SSL به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه کنندگان SSL از طریق شرکت‌های معتبر بین‌المللی همواره سعی بر بالابردن سطح امنیت مشتریان خود دارد.

میزبان کلود

میزبان کلود برند جدید صباهوریگانه است که به کسب وکارها پلتفرم و زیربنای ابری ارایه می کند تا در کنار امنیت در فضای وب با سرعت بیشتری فرآیندهای حجیم کاری را انجام دهند. از جمله محصولات ابری میزان کلود می توان به سرور ابری، پدافند امنیتی ابری، CDN، DNS، ویدیوی ابری و پخش زنده اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : صباهاست
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز