وضعیت معاملات بازار سرمایه در آخرین هفته تیرماه

ژیوار

میزان خروج پول حقیقی بازار سرمایه در هفته آخر تیرماه نسبت به هفت روز قبلش 35 درصد کمتر بود و میانگین روزانه آن به 286 میلیارد تومان می‌رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بورس به طور کامل سه هفته از تیرماه را با خروج پول حقیقی مواجه شد، اما رقم آن در هفته آخر به مراتب کمتر از بقیه روزها بود. خروج پول حقیقی از بازار سرمایه در روز شنبه هفته گذشته 297 میلیارد تومان بود. روز یک شنبه این مقدار بیشتر شد و به 496 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه به علت تعطیلی خروج پولی از بورس ثبت نشد، اما روز سه شنبه این روند کاهش پول حقیقی تداوم پیدا کرد و 317 میلیارد تومان دیگر هم از بازار سرمایه بیرون رفت. میزان خروج سرمایه در روز چهارشنبه کمترین میزان بود و به 35 میلیارد تومان رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در مجموع میزان خروج پول در یک هفته اخیر به هزار و 145 میلیارد تومان رسید و بورس هفته پایانی تیرماه را نیز اینگونه به پایان رساند.

دریان سفر امید

شستا طی یک هفته اخیر چند مرتبه در لیست صدرنشین‌های خروج پول حقیقی قرار گرفت. سهام آریان، نوری، شپنا، شتران و دی از دیگر صدرنشین‌های لیست خروج پول حقیقی بورس در هفته گذشته بودند.

سه آمار مهم دیگر درباره بازار بورس هفته گذشته

وضعیت معاملات بازار سرمایه در هفته روز گذشته نیز تعریفی نداشت. بنا بر گزارش تسنیم، طی پنج روز معاملاتی، 20 میلیارد و 18 میلیون نوع اوراق بهادار معامله شد. شاخص بورسی در پایان معاملات یک هفته اخیر 18 هزار و 154 واحد کم شد و در رقم 1 میلیون و 471 هزار و 898 واحدی توقف کرد. افت شاخص کل هم وزن نیز 3 هزار و 230 واحد گزارش شد و به مرز 403 هزار و 782 واحدی رسید.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز