بازار بورس روز 28 تیر 1401/ باز هم شاخص کل افول کرد

امروز شاخص کل بورس نسبت به یکشنبه 888 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 468 هزار و 944 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با دو روز قبل 755 واحد کم شد و در محدوده 401 هزار و 678 واحدی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «کگل»، «فخوز» و «نوری» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش معاملات کل بازار در روز جاری نیز به رقم 6 هزار و 751 میلیارد تومان رسید. همچنان خروج پول حقیقی از بازار ادامه دارد و در روز جاری برای بیست و چهارمین روز پیاپی 317 میلیارد تومان نقدینگی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «آریان»، شرکت پارس آریان، مربوط می‌شد. بعد از آن سهم‌های «نوری» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سایت طلا در یکی از گزارش‌های خود بیان کرده که اکنون تعداد زیادی از نمادهای بورس و فرابورس به دلیل برگزاری مجمع متوقف هستند و خرید و فروشی برای آن‌ها انجام نمی‌شود. در چنین شرایطی طی یکی دو روز آینده احتمالا معاملات کمتر از حد معمول خواهد بود. این اتفاق هرساله در روزهای پایانی تیرماه رخ می‌دهد و در نتیجه آن ارزش معاملات کاهش پیدا می‌کند.

اطلاعات عمومی:

سهم نوین مربوط به کدام شرکت است؟

شرکت بیمه نوین با نماد «نوین» در بازار اول فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 744 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های بانک اقتصاد نوین، سهامی عام، تامین آتیه درخشان نوین، سهامی خاص، صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی نوین پیشرو، تامین سرمایه نوین، توسعه صنایع بهشهر، سهامی بیمه ایران، سهامی خاص و گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند، سهامی عام، بیشترین سهم نوین را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه نوینسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز