بازار بورس روز 26 تیر 1401/ میدکو بیشترین اثر را روی شاخص کل گذاشت

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 11 هزار و 611 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 468 هزار و 439 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 3 هزار و 206 واحد پایین آمد و به 402 هزار و 370 واحد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام تا رقم 76 هزار و 326 میلیارد تومان بالاتر رفت. نمادهای «میدکو»، «تاپیکو» و «نوری» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 496 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت تهران، مربوط می‌شد که میزان خروج پول آن به 56 میلیارد تومان می‌رسید. بعد از آن نمادهای «دی» و «شتران» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امیر توپچی‌پور، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با تجارت نیوز اعلام کرد که از منظر تکنیکالی و ارزش معاملات، حال بورس اصلا خوب نیست. هم اکنون بازار سرمایه از کمبود نقدینگی شدیدی رنج می‌برد. ابهامات درباره مذاکرات برجام و مسائلی از این قبیل باعث شده تا وضعیت بازار سرمایه رو به افول برود. تا زمانی که این ابهام ادامه داشته باشد نمی‌توان انتظار خاصی درباره رشد بازارها به خصوص بورس داشت.

اطلاعات عمومی:

با سهم بیمه معلم در بورس آشنا شوید

بیمه معلم با نماد «ومعلم» در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 732 میلیارد و 222 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری کشتیرانی ایران، سرمایه گذاری فرهنگیان، سهای خاص، بانک سرمایه، سهامی عام، سرمایه گذاری راستین نوین کیش، سهامی خاص، و کشتیرانی اقیانوس خروشان کیش، سهامی خاص، عمده سهم ومعلم را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه معلمسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز