بازار بورس روز 22 تیر 1401/ رشد شاخص کل به همراه تداوم خروج پول!

امروز شاخص کل بورس 6 هزار و 517 واحد نسبت به روز گذشته بالا رفت و به مرز یک میلیون و 490 هزار و 51 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز هزار و 537 واحد رشد کرد و در محدوده 407 هزار و 12 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «شپنا»، «شبندر» و «شتران» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به رقم 19 هزار و 521 میلیارد تومان رسید. امروز برای بیست و یکمین روز متوالی ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 223 میلیارد وتمان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی در روز جاری مربوط به سهام «مبین»، شرکت مبین انرژی خلیج فارس، مربوط می‌شد. پس از آن نمادهای «دی» و «کسرا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، در توییتر خبر از عرضه خودرو در بورس کالا با هماهنگی وزارت صمت داد. این موضوع روی روند شاخص کل موثر بود. اما اغلب کارشناسان بازار معتقدند وضعیت بورس چندان خوشایند نیست و سهام از نظر قیمتی در شرایط مساعدی به سر نمی‌برند. در حالی که شاخص کل بورس در حال رشد است، اما سهام نزولی هستند و این موضوع باعث کاهش اعتماد سهامداران و خروج نقدینگی حقیقی از بازار سرمایه می‌شود.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم ملت بدانید

بیمه ملت با نماد «ملت» در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس حضور دارد. امروز ارزش بازاری این سهم تقریبا به 3 هزار و 556 میلیارد تومان رسید. شرکت‌های گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری، سهامی خاص، افق نیلی خلیج فارس، سهامی خاص، و سرمایه گذاری صبا تامین، سهامی خاص، بیشترین سهم ملت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه ملتسازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز