بورس روز 21 تیر 1401/ بازار سرمایه بار دیگر در مدار رشد قرار خواهد گرفت؟

شاخص بورس همچنان کاهشی است و بازهم عقب نشینی کرد. امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 4 هزار و 65 واحد دیگر کم شد و به مرز 1 میلیون و 483 هزار و 532 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن با افت 4 هزار و 84 واحدی در مقایسه با روز قبل، در محدوده 405 هزار و 475 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فملی»، «میدکو» و «کچاد» بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات بورس در روز جاری به 21 هزار و 4 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 425 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول به سهام «تفارس»، شرکت تامین سرمایه خلیج فارس، مربوط بود. بعد از آن نمادهای «شپنا» و «شبندر» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قاسم کریمی، کارشناس بورس، معتقد است که با توجه به شرایط کنونی بازار ارز و در صورت تک نرخی شدن دلار و همچنین امکان توافق برجام، شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و 500 هزار تا 2 میلیون واحدی نوسان خواهد داشت. البته مسائل داخلی و وضعیت اقتصادی روی وضعیت آینده بورس موثر خواهد بود، ولی در کل کمتر انتظار می‌رود شاخص کل از این محدوده عبور کند.

اطلاعات عمومی:

مطالبی درباره سهم دانا

بیمه دانا با سهم دانا در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم تقریبا به 2 هزار و 10 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری صبا تامین، سهامی عام، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا، سهام عدالت خراسان رضوی، سهام عدالت تهران، سهام عدالت فارس و سهام عدالت حوزستان عمده سهم دانا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه داناسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز