اوضاع بورس روز 20 تیر 1401/ فارس بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل داشت

لست سکند

امروز شاخص کل بورس نسبت به دو روز گذشته 10 هزار و 890 واحد کم شد و به مرز یک میلیون و 487 هزار و 622 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز نسبت به شنبه، 6 هزار و 270 واحد کم شد و در محدوده 409 هزار و 559 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فارس»، «فملی» و «شتران» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 132 هزار و 763 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی باز هم منفی شد و 758 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهام «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، تعلق داشت. بعد از این سهم، سهام «شپنا» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس تهران وضعیت چندان مساعدی ندارد و به نظر کارشناسان این وضعیت نامساعد ادامه خواهد داشت. امروز ارزش معاملات بازار کاهش زیادی داشت که عمق رکود بازار را نشان می‌داد. تداوم خروج چول حقیقی از این بخش نشان دهنده دید منفی سرمایه گذاران در بازار بورس است. سرمایه گذاران پول‌های خود را از این بازار خارج کرده و به صندوق‌های با درآمد ثابت یا بازارهای مالی با بهره وری بیشتر منتقل می‌کنند.

اطلاعات عمومی:

سهم بپاس را بشناسید

بیمه پاسارگاد با نماد بپاس در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 152 هزار و 630 میلیارد و 730 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های بانک پاسارگاد، توسعه مدیریت پارس حافظ، سهامی عام، نظم آوران شایسته، سهامی خاص، نسیم تجارت فردا، سهامی خاص، توسعه تجارت غرب ایرانیان، سهامی خاص، و ارمغان تجارت پایدار، سهامی خاص، بیشتر سهم بپاس را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه پاسارگادسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز