بازار بورس روز 18 تیرماه 1401/ ریز شاخص کل تا کانال هزار و 400 واحدی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز شاخص کل بورس نسبت به سه روز گذشته 4 هزار و 94 واحد ریزش کرد و به مرز یک میلیون و 498 هزار و 509 واحد رسید. شاخص کل بعد از دو ماه باردیگر به کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی سقوط کرد. شاخص کل هم وزن در مقایسه با چهارشنبه 2 هزار و 688 واحد کم شد و به مرز 415 هزار و 830 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فارس»، «فملی» و «میدکو» بیشترین اثر را در کاهش شاخص کل داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به رقم 16 هزار و 735 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 355 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، تعلق داشت. بعد از آن نمادهای «دی» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بعضی تحلیلگران این افت شاخص را به اتفاقات بین المللی ربط می‌دهند. انتشار اخبار منفی پیرامون برجام نیز باعث شده تا بورس روند اصلاحی به خود بگیرد. در صورتی که تکلیف برجام یکسره شود، بورس مسیر خود را پیدا خواهد کرد. از طرفی قیمت‌های جهانی کامودیتی‌ها کم شده و این مسئله میزان معاملات بورسی را کاهش داده است.

اطلاعات عمومی:

با سهم توسن آشنا شوید

سهم توسن به شرکت توسعه سامانه نرم افزاری نگین تعلق دارد و در بازار اول فرابورس عرضه می‌شود. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 4 هزار و 110 میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است. بیشترین سهم توسن به شرکت‌های سرمایه گذاران فناوران تک وستا، سهامی خاص، تدبیرگران فناوری فردای ایرانیان، سهامی خاص، و رسام فناوری پایا، سهامی خاص، تعلق دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز