بورس روز 29 تیر 1401/ شاخص کل در آخرین لحظات نجات پیدا کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاخص کل بورس در آخرین روز کاری از تیرماه سال 1401 با رشد 3 هزار و 3 واحدی نسبت به روز گذشته در محدوده 1 میلیون و 471 هزار و 896 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل 2 هزار و 103 واحد بالا رفت و به مرز 403 هزار و 781 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سرمایه تا رقم 7 هزار و 606 میلیارد تومان بالا رفت. نمادهای «شپدیس»، «شستا» و «مبین» بیشترین اثر مثبت را در روز جاری روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی بود و 35 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول روز جاری بورس نیز مربوط به سهم «نوری»، شرکت پتروشیمی نوری، بود. بعد از آن نمادهای «شستا» و «کچاد» بیشترین میزان خروج پول را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیش از این تحلیلگران بازار سرمایه اعلام کرده بودند در صورتی که رکود معاملات و خروج پول حقیقی به قوت روزهای گذشته اتفاق بیفتاد، امروز نیز شاهد نزول شاخص کل بورس هستیم. اما بورس در ساعات پایانی معاملات خود را از نزول مجدد و شکل گیری یک روند منفی نجات داد و مانع از ایجاد یک ذهنیت منفی درباره خود شد.

اطلاعات عمومی:

بیمه آسیا با چه نمادی در بورس حضور دارد؟

سهم بیمه آسیا با نماد «آسیا» در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس عرضه می‌شود. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 3 هزار و 491 میلیارد و 872 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های پویا فراز کیش، سهامی خاص، سرمایه گذاری ای اف جی اچ کیش، بامسئولیت محدود، موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی و پس انداز کارکنان بانک ملی از جمله سهامداران آسیا هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه آسیاسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز