وام اجاره بلاعوض نیست

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر تصویب جزئیات وام اجاره در روز شنبه هفته بعد اظهار کرد: این تسهیلات قطعا بلاعوض نیست.

به گزارش کاماپرس، با اعلام سیاست جدید دولت برای ساماندهی بازار اجاره و مطرح شدن ارائه تسهیلات اجاره مسکن به اقشار واجد شرایط، پرسش هایی درباره مبلغ این تسهیلات ، شرایط دریافت آن و همچنین بلاعوض بودن یا نبودن این تسهیلات مطرح شده است.

مسئولان وزارت راه و شهرسازی تاکنون اطلاع رسانی در این باره را به صورت قطره چکانی انجام داده و تشریح جزئیات را به روزهای آتی موکول کرده اند.

در آخرین تحول مرتبط با وام اجاره، محمود محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرده است که وزارت راه و شهرسازی برای کمک به اقشار اجاره‌نشین، بسته‌ای را به دولت پیشنهاد داده که روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب و سریعاً عملیاتی می‌شود.

مسکن استیجاری؛ سیاست دولت برای کنترل بازار اجاره

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی افزود: در این زمینه قرار است مبلغی به عنوان کمک ودیعه اجاره به خانوارهای کم درآمد پرداخت شود که هنوز جزئیات آن مشخص نیست اما قطعاً بلاعوض نخواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دستگاه‌های متعددی در این خصوص نظر می‌دهند و دولت‌به جمع‌بندی می‌رسد گفت: این موضوع یکی از موارد کوتاه مدتی است که برای ساماندهی به بازار مسکن در دستور کار دولت قرار دارد.

محمودزاده خاطرنشان کرد: در بخش اجاره همچنین بحث مسکن استیجاری را به عنوان یک سیاست برای کنترل بازار اجاره پیگیری می‌کنیم. در این زمینه اصلاح آیین‌نامه را به شهرداری ابلاغ و اعلام آمادگی کرده‌ایم. قرار است آنها نیز طرح خود را بفرستند و در جلسه‌ای درباره آن تصمیم گیری کنیم.

 

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “وام اجاره بلاعوض نیست

  1. ارغوان گفته:

    توروخدا ماگرفتاریم صاحب خونه یه هو ۱۰ تومن پیش برده بالا من باردارم نداریم به دادمون برسین کجا باید پیگیری کرد کسی میدونه

    • جی جی گفته:

      سلام هموطن عزیز ایشالا صحیح وسالم فرزندتون بدنیا بیاد اما ماها خودمون میتونیم تو این بحران ویروس وبیماری واقتصاد بد یکی دوستل صبرکنیم بعدش بچه دار بشیم.
      از ماست که برماست..

  2. سیدهادی حسینی گفته:

    باسلام بخدا مهلت قرداد من تمام شده هرجا میرم یا رهن خیلی بالاست یااجاره موندم چکارکنم ازمسئولین عزیز بابت این حمایت برای مستأجران سپاسگذارم واقعا صاحب خونه ها خیلی بی انصاف شدن خودشون بچه دارن فردا مستاجر میشن بعد به ماکه رحم نکردن فردا به بچه هاشون رحم نمیکنن خدایی هم اون بالا سرهست بخدا زن وبچه موندم تورو خدا هرچه زودتر این طرح اجرایی بشه خداخیرتون بده انشالله

  3. زینب گفته:

    باسلام خانومی بی سرپرست هستم الان 10 ساله که شوهرمو از دست دادم ماهی 670 کرایه میدم شمارو خدا به داد ما برسین وما رو ازاین گرفتاری نجات بدین کد رهگیری هم دارم با دخترم زندگی میکنم ممنونم

  4. م ن گفته:

    سلام. اجاره خونه قبلی سررسیده یک ماهه دنبال خونه ایم هرجا برای اجاره میرویم میگن 50 تومان رهن با یک تومان اجاره.
    حدااقل رهن رو دولت به مامستاجرین به صورت وام چندساله بدهندتا اقساطی برگردونیم.ممنونیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز