هیوندای کونا 2024؛ ارزان ترین خودرو برقی

ژیوار

هیوندای کونا مدل 2024 یکی از ارزان‌ترین خودروهای برقی عرضه شده در بازار خواهد بود، به گونه‌ای که قیمت آن در آمریکا حدود 32670 دلار اعلام شده است. البته خودرو برقی فیات 500e قیمتی کمتر و در عین حال سایز کوچک‌تر و قدرت و برد کمتری دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تیپ پایه هیوندای کونا (Kona) که SE نام دارد به یک باتری 6/48 کیلوواتی مجهز شده است که 317 کیلومتر برد دارد. در این تیپ یک موتور برقی که بر روی محور جلو تعبیه شده، می‌تواند 133 اسب بخار نیرو و 255 نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک شارژر 11 کیلوواتی می‌تواند شارژ این تیپ را ظرف پنج ساعت از 10 درصد به شارژ کامل برساند و چنانچه از شارژر 85 کیلوواتی استفاده شود، ظرف 43 دقیقه باتری بین 10 تا 80 درصد شارژ می‌شود.

تیپ بالاتر تیپ SEL است و به یک باتری بزرگ‌تر 8/64 کیلوواتی مجهز شده است. برد این تیپ 420 کیلومتر است و موتور آن 201 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شارژ سطح 2 برای این تیپ در حدود شش ساعت و پانزده دقیقه زمان می‌برد ولی با شارژ سریع DC می‌توان آن را ظرف 45 دقیقه به طور کامل شارژ کرد.

دریان سفر امید

تیپ Limited که قیمت آن از 41045 دلار شروع می‌شود، دارای تجهیزات لوکس‌تری است و به صورت استاندارد از باتری بزرگ‌تر و موتور قوی‌تری بهره برده است. هیوندای کونا مدل 2024 به سیستم i-Pedal نیز مجهز شده و رانندگی با فقط یک پدال را امکان پذیر می‌کند.

هیوندای کونا مدل 2024 در 10 رنگ متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و به منظور بالا بردن برد، رینگ‌های 17 اینچی مخصوصی که مقاومت کمی در برابر هوا دارند، از تجهیزات استاندارد آن به شمار می‌آید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز