هیوندای آیونیک 5 N مدل 2024 در راه تسخیر بازارهای جهانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هیوندای آیونیک 5N یک خودرو برقی است که ثابت می‌کند برخورداری از پیشرانه برقی مانع آن نمی‌شود که یک خودرو، سواری مهیجی داشته باشد. این خودرو عملکردی بی‌نظیر ارائه می‌دهد و از این لحاظ می‌تواند برتر از بسیاری خودروهای بنزینی متعارف باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پس از ورود هیوندای آیونیک 5N به کره جنوبی و اسپانیا، اکنون وقت آن رسیده است که این خودرو برقی و هیجان انگیز وارد جاده‌های انگلستان شود. این نسخه از آیونیک 5 برای کسانی که پیشتر پشت فرمان هیوندای آیونیک 5 استاندارد نشسته‌اند می‌تواند بسیار هیجان‌آور باشد چون سواری پویاتری دارد و جادارتر و کم مصرف‌تر است.

هیوندای آیونیک 5N مدل 2024 دستخوش تغییرات زیادی شده است. سپر جلو و دیفیوزر عقب بزرگ‌تر شده و طول آن نیز افزایش یافته است. بر روی هر محور یک موتور برقی تعبیه شده که در مجموع 641 اسب بخار نیرو و 740 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. نرم افزار مدیریت باتری و خنک کننده موتور نیز ارتقاء یافته و باعث می‌شود پیشرانه با حداکثر توانش کار کند.

از آن جایی که عملکرد موتورهای برقی بسیار عالی است، شتاب صفر تا صد به 3.4 ثانیه رسیده است و نسخه N در مقایسه با نسخه استاندارد هیوندای آیونیک 5 یک هیولای واقعی محسوب می‌شود.

وزن هیوندای آیونیک 5N مدل 2024 به 2235 کیلوگرم می‌رسد ولی آن‌قدر چالاک عمل می‌کند که گویی زیر یک تن وزن دارد. سیستم توزیع گشتاور، نیرو را به خوبی بین محورهای جلو و عقب تقسیم می‌کند و باعث می‌شود خودرو در مسیرهای پر پیچ و خم عملکردی بسیار خوب داشته باشد.

گیربکس از نوع تک سرعته است و نیروی موتورها به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. هیوندای آیونیک 5N مدل 2024 می‌تواند حداکثر تا 260 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد و با قیمت 65 هزار پوند از هم اکنون در بازار انگلستان قابل خریداری است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز