معرفی هیجان انگیزترین تور نوروز 1403

هیجان انگیز ترین تور نوروز 1403
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نوروز، یکی از مهم‌ترین تعطیلات در ایران است که با فصل زیبای بهار آغاز می‌شود و با حال و هوای خود می‌تواند فرصت مناسبی برای سفرهای داخلی وخارجی باشد. با توجه به تعداد زیاد شرکت‌ها و سایت‌های هواپیمایی، اکثر افراد برای پیدا کردن آژانس هواپیمایی مدنظر برای رزرو تور و انتخاب کشور موردنظرشان در تعطیلات نوروز دچار مشکل می­شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی انواع کشورهای تور نوروزی و همچنین هیجان‌انگیزترین تور نوروز 1403 به همراه یک آژانس هواپیمایی معتبر برای این منظور پرداخته است.

تور نوروز فرانسه – اسپانیا

کشورهای فرانسه و اسپانیا را به جرات می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تور نوروز دانست. این تور شامل چهار شب اقامت در پاریس و چهار شب اقامت در بارسلونا در هتل‌های چهار ستاره Le Meridien Etoile  و Melia Barcelona Sky است. تاریخ حرکت این تور 28 اسفند 1402 از تهران بوده و کلاس این تور نیز Superior است که بدون شک لحظات خاطره‌انگیزی را برای گردشگران رقم خواهد زد. قیمت این تور هزینه ریالی + 2990 یورو خواهد بود که میزان هزینه ریالی آن با توجه به نرخ روز متفاوت است. انتخاب این تور می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین تورهای نوروز باشد.

1-تور نوروز فرانسه_ اسپانیا

تور سوئیس_ آلمان_اتریش

شما می‌توانید با انتخاب یک تور از سه کشور سوئیس، آلمان و اتریش به مدت 10 روز دیدن کنید و یک تجره به یاد ماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. این تور شامل ۳ شب زوریخ–آبشار راین و لوسرن + ۳ شب مونیخ – سالزبورگ + ۳ شب وین در هتل‌های Novotel Zurich City – West، Steigenberger Hotel Muenchen و Austria Trend Hotel Savoyen Vienna است. تاریخ حرکت این تور 29 اسفند 1402 از تهران است و کلاس این تور هم Superior می‌باشد. قیمت این تور هزینه ریالی+ 2790 یورو است.

راز آسمان پایتخت

2-تور سوئیس_ آلمان_اتریش

تور سوئیس_ایتالیا

سوئیس و ایتالیا دو تا از کشورهایی هستند که دیدن آن‌ها تجربه‌ای به یاد ماندنی برای مسافران و گردشگران به ارمغان می‌آورد. این تور شامل ۳ شب ژنو – لوزان + ۳ شب زوریخ + ۲ شب ونیز – فلورانس + ۴ شب رم بوده و که مسافران در هتل‌های Novotel Geneva، Renaissance Zurich Tower Hotel، Hilton Molino Stucky و Grand Hotel Palatino ساکن می‌شوند. تاریخ حرکت این تور 29 اسفند 1402 از تهران است و کلاس این تور هم Superior می‌باشد. از لحاظ هزینه‌ای هم هزینه ریالی + 4290 یورو برای هر مسافر برآورد شده است.

3-تور سوئیس_ایتالیا

تور ژاپن

کشور ژاپن که به شهر آفتاب معروف است با فرهنگ غنی و مردمان خونگرم در کنار طبیعت بکر و شگفت‌انگیز می‌تواند یکی از بهترین تجربیات را برای تور نوروز رقم بزند. این تور که شامل 9 روز اقامت است شامل 4 شب توکیو–نیکو + ۴/۵ شب اوزاکا–کیوتو می‌باشد. هزینه این تور هزینه ریالی + 3590 یورو است که مسافران در هتل‌های Grand Prince Hotel Shin Takanawa و Namba Oriental Osaka اقامت می‌کنند. تاریخ حرکت این تور 1 فروردین 1402 از تهران بوده و دارای کلاس Superior می‌باشد.

4-تور ژاپن

تور استرالیا

استرالیا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر نوروزی به شمار می‌رود که به جرات سفری خاطره‌انگیز برای مسافران و گردشگران رقم می‌زند. این تور شامل 2/5 شب ملبورن + 4 شب گلد کوست – بریزبین + ۴ شب سیدنی و اقامت در هتل‌های Langham Melbourne Hotel، Imperial Hotel Gold Coast و InterContinental Sydney است. هزینه این تور شامل هزینه ریالی + 5990 یورو بوده و تاریخ حرکت آن هم 1 فروردین 1403 از تهران است.

5-تور استرالیا

آژانس هواپیمایی ققنوس با بیش از 40 سال سابقه در طراحی و مدیریت انواع تورهای جهان‌گردی و ایران‌گردی، انواع تورها را با شرایط و قیمت‌های متنوع عرضه می‌کند. برای اطلاع بیشتر از انواع این تورهای آژانس هواپیمایی ققنوس می‌توانید با شماره‌های 22644607 – 021، 91009000 – 021 و 24525 – 021 تماس بگیرید یا به شعبه حضوری این آژانس واقع در خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه، طبقه 6، واحد 6 مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ققنوس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز