همه چیز درباره استون مارتین دی بی ایکس مدل 2024 + تصاویر

ژیوار

برای کسانی که به دنبال خرید یک استون مارتین واقعی هستند و از عهده پرداخت قیمت آن نیز بر می‌آیند، شاسی‌بلند استون مارتین دی بی ایکس مدل 2024 می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، استون مارتین دی بی ایکس (Aston Martin DBX) مدل 2024 یک شاسی بلند چالاک، سریع و لوکس است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز کسانی باشد که به دنبال چنین شاسی بلندی هستند. علاوه بر طراحی زیبا و آپشن‌های زیاد، استون مارتین دی بی ایکس مدل 2024 یک گزینه برتر برای کسانی است که عملکردی بالا را از یک شاسی‌بلند انتظار دارند.

نیروی پیشران استون مارتین دی بی ایکس مدل 2024 را یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری و دو توربوشارژی تأمین می‌کند که می تواند 542 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور از مرسدس بنز AMG به عاریت گرفته شده است و نیرو و گشتاورش باعث می‌شود شتاب و رانندگی پویایی که از یک شاسی‌بلند لوکس انتظار دارید در اختیارتان قرار بگیرد و جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نگذارد.

دریان سفر امید

این موتور قدرتمند در کنار یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک که آن هم ساخت کمپانی مرسدس بنز است قرار می‌گیرد که عملکردی بسیار نرم دارد.

برای کسانی که قدرت بیشتری می‌خواهند تیپ دی بی ایکس 707 نیز به بازار عرضه شده است که از یک موتور بازنگری شده AMG بهره می‌برد که 697 اسب بخار قدرت دارد.

شتاب صفر تا صد تیپ پایه دی بی ایکس 3.9 ثانیه و شتاب تیپ دی بی ایکس 707 در حدود 3.1 ثانیه اعلام شده است. هر دو تیپ چهار چرخ محرک هستند و به ترتیب می‌توانند به حداکثر سرعت 291 و 310 کیلومتر بر ساعت دست بیابند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آریاپی
سبیت
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز