چند نکته کلیدی هنگام خرید شان جراحی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شان‌ جراحی (نوعی روپوش)، یک ابزار ضروری در هر اتاق عمل است. از این محصولات برای جلوگیری از گسترش عفونت، محافظت از بیمار و کارکنان جراحی استفاده می‌شود. عوامل کلیدی بسیاری در انتخاب و خرید شان جراحی اثرگذار است. سطح محافظت از سد مایع، انعطاف‌پذیری برای پوشش مناسب، دوام در طول عملیات و مقاومت در برابر اشتعال از جمله ویژگی­های این وسیه است. اکنون سوال این است که با وجود گزینه‌های زیاد، بهترین شان برای مرکز درمانی کدام است؟

کاماپرس در این گزارش به معرفی چند عامل مهم هنگام خرید شان جراحی پرداخته است.

میزان سطوح حفاظتی شان جراحی

مشابه روپوش‌های جراحی، مهم‌ترین فاکتوری که در انتخاب لباس‌های جراحی باید در نظر گرفته شود، تعیین سطح حفاظتی است. مؤسسه ملی استاندارد آمریکا سطوح حفاظتی شان جراحی را به چهار سطح تقسیم کرده است که سازمان غذا و دارو نیز آن را به رسمیت می‌شناسد.

سطح 1: این شان، مانعی جزئی برای نفوذ مقادیر کم سیال در شرایط حداقل خطر ایجاد می‌کند. بیشترین کاربرد شان سطح 1 در بخش مراقبت‌های اولیه است.

سطح 2: این شان، مانعی در برابر نفوذ مقادیر بیشتر مایع از طریق پاشیده شدن در موقعیت‌های کم خطر ایجاد می‌کند. خون­گیری از ورید، بخیه زدن و بخش مراقبت‌های ویژه، سه نمونه کاربرد شان سطح 2 است.

راز آسمان پایتخت

سطح 3: این شان، مانعی در برابر نفوذ مقادیر بیشتر مایع درمقایسه با سطح 2 ایجاد می‌کند. گذاشتن IV، خون­گیری شریانی و ترومای اتاق اورژانس از جمله موارد استفاده از شان سطح 3 است.

سطح 4: این شان از نفوذ مایعات به طور کلی ممانعت و تا یک ساعت از نفوذ ویروس در شرایط پرخطر جلوگیری می‌کند. نوع روش، میزان خطر و قرار گرفتن در معرض مایعات، عاملی تعیین کننده درخرید شان جراحی محسوب می­شود و هرچه این خطر بیشتر باشد، پوشش‌های جراحی باید محافظت بیشتری ایجاد کنند.

شان یکبار مصرف یا چندبار مصرف؟

هنگامی که سطح حفاظت مورد نیاز را تعیین کردید، فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید، این است که شان جراحی یک­بار مصرف یا غیر آن را انتخاب کنید. طبق یک مطالعه منتشر شده در پایگاه بانک داده پاب مد، هیچ مدرکی مبنی بر تفاوت بین شان جراحی قابل استفاده مجدد و یک­بار مصرف در پیشگیری از عفونت در طی جراحی‌های ارتوپدی و ستون فقرات وجود ندارد؛ با این حال، اگر شان‌های قابل استفاده مجدد را انتخاب می‌کنید، باید زمان و منابع لازم برای استریل کردن آن‌ها را در اختیار داشته باشید. روش‌های استریل‌سازی توصیه شده استاندارد شامل پرتو، بخار و اکسید اتیلن می‌شود. شان جراحی یک­بار مصرف به هزینه یا زیرساخت‌های لازم برای استریل کردن مناسب نیاز ندارد. شما از آن‌ها فقط برای یک­بار استفاده می‌کنید و سپس آن‌ها را دور می‌اندازید. با خرید شان جراحی یکبار مصرف لازم نیست نگران انتشار آلودگی باشید.

خصوصیات فیزیکی و جنس شان جراحی را در نظر بگیرید

اطمینان حاصل کنید که شان جراحی، پرز نداشته باشد. پرز، یک ناقل شناخته شده برای ایجاد عفونت‌های محل جراحی و وسیله‌ای برای انتقال میکروب است. شان جراحی باید در برابر شعله مقاوم باشد. اتاق‌های عمل غنی از اکسیژن هستند؛ بنابراین مهم است که برای جلوگیری از خطرات آتش­سوزی، شانی انتخاب کنید که در برابر شعله و اشتعال مقاوم باشد. نکته آخر به انعطاف­پذیری شان مربوط می­شود. شان جراحی باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا به راحتی با شکل بیمار، محل جراحی یا میز اتاق عمل مطابقت داشته باشد.

خرید بهترین شان جراحی و انواع البسه بیمارستانی از “هرودطب”

گزینه‌های بسیار متنوعی برای خرید شان جراحی موجود است. گروه تولیدی هرودطب با 20 سال سابقه در تولید انواع البسه بیمارستانی نظیر گان، ست بیمار، پک‌های جراحی و امثال آن به فعالیت در این صنعت مشغول است. برای پاسخ به سوالات خود در مورد نحوه انتخاب و خرید شان جراحی مناسب، می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس  /https://herodteb.com مراجعه کنید یا با کارشناسان هرودطب در تماس باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرود
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز