همه چیز درباره کد یوووچر و چگونگی خرید آن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه نظام پرداخت‌ها متفاوت شده و اکنون افراد زیادی به جای پرداخت ارز فیات یا همان اسکناس، به صورت اینترنتی پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند. یوووچر، یکی روش‌های پرداخت امن اینترنتی است که استفاده از آن آسان هم هست.

به گزارش کاماپرس، یوووچر یک روش پرداخت کاملا هوشمندانه است و افراد زیادی آن را به روش‌های پرداخت معمولی ترجیح می‌دهند.  امنیت یوووچر در کنار برخی مسائل دیگر باعث شده که مردم زیادی به این روش پرداخت روی آورند. در حال حاضر برخی درگاه‌های امن امکان خرید یوووچر بدون احراز هویت را فراهم کرده‌اند.

در این گزارش مزایای استفاده از کد یوووچر و چگونگی استفاده از آن شرح داده شده است.

برخی از مزایای اصلی استفاده از کد یوووچر

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های یوووچر، عدم وابستگی آن به حساب‌های بانکی خارجی است. این مزیت به ویژه برای مسافران ایرانی در  کشورهای دیگر اهمیت زیادی دارد، زیرا معمولا ایرانیان برای افتتاح حساب خارجی مشکلات زیادی داشته و اغلب امکان گشایش سپرده ندارند؛ در حالی که از این طریق می‌توانند بدون نیاز به حساب بانکی، خرید کنند.

گذشته از مورد دشواری افتتاح حساب برای مسافران و افراد خارجی، گشایش سپرده به شکل سنتی، قوانین و مقررات زیادی دارد، اما یوووچر تابع قوانین و مقررات بانکداری سنتی کشورهای مختلف نیست. در واقع متقاضیان در هر لحظه و هر مکانی امکان خرید کد یوووچر از درگاه‌های معتبر دارند؛ ضمن اینکه استفاده از این کدها حداکثر امنیت خرید را برای کاربران فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

از لحاظ هزینه و صرفه اقتصادی نیز یوووچر به مراتب بهتر از حساب‌های بین المللی است. به عنوان مثال، کارمزد یوووچر به طور قابل توجهی از کارمزد حساب‌های بین المللی کمتر است و این ویژگی برای مسافران خارجی امتیاز مثبتی محسوب می‌شود.

چگونگی استفاده از کد یوووچر

درگاه‌های مختلفی فروش کد یوووچر را تبلیغ می‌کنند که باید بهترین و مطمئن‌ترین آن‌ها را انتخاب کرد. پس از انتخاب درگاه باید مقررات خاصی که درباره این کدها وجود دارد، به همراه قوانین سایت را مطالعه و سپس اقدام به خرید کد یوووچر کرد.

بعد از خرید کد یوووچر باید محصول یا خدمات مورد نظر را مشخص کرد. وقتی خرید از درگاه مورد نظر نهایی شد، باید کد یوووچر را به صورت فیزیکی یا الکترونیکی ارائه داد. برای پرداخت اینترنتی باید کد یوووچر را در قسمت مربوط به فرآیند پرداخت آنلاین وارد کرد و اگر کالا یا محصول دارای تخفیف باشد، به طور خودکار از کل قیمت خرید کم می‌شود. با تکمیل درخواست یوووچر، امکان اتمام فرآیند پرداخت وجود دارد.

لازم به ذکر است که تمامی کوپن‌ها اعتبار جهانی ندارند و برخی از آنها فقط در خرده فروشی یا وبسایت‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل اعتبار کوپن همواره باید از سوی کاربر بررسی شود.

کد یوووچر-کاماپرس

بهترین درگاه ایرانی برای خرید کد یوووچر کدام است؟

افرادی که ساکن ایران هستند و مایل به خرید یوووچر بدون احراز هویت هستند، باید به سراغ یک درگاه معتبر بروند. ایرانکس، یک درگاه معتبر است که انواع خدمات مرتبط با تجارت الکترونیک، از جمله ارائه و خرید کد یوووچر را ارائه می‌دهد. ایرانیان به منظور خرید این خدمت باید در درگاه ایرانکس، پنل کاربری داشته باشند و با ایجاد پنل کاربری، افراد امکان ثبت  سفارش خرید یوووچر خود را در ایرانکس خواهند داشت.

پس از خرید یوووچر بدون احراز هویت، به خریداران کدی شبیه به کارت شارژ ارسال می‌شود که دارای چند حروف انگلیسی و اعداد است. پس از دریافت کد، امکان استفاده از آن در درگاه‌های پذیرنده به راحتی وجود دارد.

افرادی که مایل به خرید خرید یوووچر بدون احراز هویت و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند، کافی است به وبسایت ایرانکس به آدرس https://iranex.cc مراجعه کنند. همچنین امکان کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با تیم پشتیبانی ایرانکس با شماره تلفن 02128421266 نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانکس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز