همه چیز درباره هیتر سرامیکی رستورانی و فضای باز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تامین گرمایش رستوران‌ها و فضاهای باز از جمله روف گاردن‌، آلاچیق، تراس سبز و غیره یکی از دغدغه‌های صاحبان این مشاغل و همچنین صنعت تاسیسات است. یکی از شیوه‌های متداول، استفاده از هیتر سرامیکی است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن مزایای بسیاری دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گرمایش تابشی یکی از شیوه‌های مدرن برای تامین گرمایش در محیط‌های بزرگ و فضاهای باز است. استفاده از هیتر سرامیکی به عنوان یکی از محصولات تامین گرمایش تابشی، یکی از روش‌های اقتصادی است که با کمترین میزان مصرف انرژی، سبب ایجاد گرمایش یکنواخت فضا می‌شود. در حال حاضر برندهای متعددی به تولید هیتر سرامیکی می‌پردازند؛ گرماتاب های گرماسان نیز در انواع مختلفی از جمله سقفی، دیواری، آویزی و با پایه مخصوص قابل تنظیم زاویه در بازار موجود هستند. کاماپرس در ادامه به معرفی هیتر سرامیکی رستورانی و فضای باز می‌پردازد.

سیستم گرمایش تابشی چیست؟

استفاده از سیستم‌های همرفتی برای تامین گرمایش فضاهای بزرگ و همچنین فضاهای باز علاوه بر هزینه‌بر بودن موجب اتلاف انرژی شده و چندان مقرون به صرفه نیست. انواع سیستم‌های گرمایش تابشی از جمله هیتر تابشی لوله‌ای، گرماتاب سقفی و هیترهای سرامیکی، غالبا در قسمت فوقانی نصب شده و به شکلی کاملا یکنواخت و بدون چرخش جریان هوا، گرمای محیط را تامین می‌کنند. از این سیستم گرمایشی در محیط‌های مختلفی از جمله سالن‌های ورزشی، کارگاه‌های تولیدی و صنعتی، مرغداری‌ها، به عنوان بخاری گلخانه ای و همچنین فضاهای باز و رستوران‌ها کاربرد دارد.

از دیگر مزایای استفاده از سیستم گرماتاب برای تامین گرمای محیط، می‌توان به ایمن بودن، اشغال فضای کم، کاربری آسان و عدم نیاز به لوله کشی گاز و کابل کشی برق اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

هیتر سرامیکی رستورانی و فضای باز چیست؟

هیتر سرامیکی یکی از محصولات جدید و مدرن در صنعت تاسیسات برای تامین گرمای محیط است که دارای ویژگی‌های متعددی چون قابلیت گرمایش با بازده بالا، امنیت، کاهش مصرف سوخت و غیره است. ضمن این‌که هزینه اولیه خرید این محصول و همچنین نصب و راه‌اندازی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

در تولید هیتر سرامیکی از متریال سرامیک استفاده شده که دارای مقاومت حرارتی بالا بوده و نیمه رسانا است؛ به این معنا که سرامیک تنها در صورت بیشتر شدن دما از میزان مشخص، رسانای جریان برق است.

هیتر سرامیکی رستورانی و فضای باز چطور کار می‌کند؟

هیتر سرامیکی به مانند سایر روش‌های گرمایش تابشی ، برخلاف سیستم همرفتی به شیوه فیزیکی تابش گرمایی و بدون واسطه و تنها در اثر منعکس شدن به محیط به تامین گرما می‌پردازد. در این شیوه محیط به شکل یکدست و به سرعت گرم می‌شود. هیترهای سرامیکی در حال حاضر در دو نوع برقی و گازی تولید می‌شوند که در هر دو نوع آن‌ها ابتدا سرامیک مورد استفاده در هیتر با توجه به مقاومت گرمایی بالای آن، گرمای تولیدی را دریافت و در سطح خود پخش و سپس آن را به محیط انتقال می‌دهد.

هیتر سرامیکی رستورانی و فضای باز چه مزایای دارد؟

سیستم‌های گرمایش تابشی و همچنین هیترها از انواع مختلفی از جمله هیتر تابشی لوله‌ ای ، هیتر سرامیکی و غیره برخوردار هستند؛ در هنگام خرید حتما باید به مزایای هریک از این انواع هیتر توجه کنید. برخی از مزایای هیتر سرامیکی در ادامه آمده است؛

توان گرمایی بالای سرامیک

اخیرا با توجه به کشف ویژگی‌های متعدد سرامیک از جمله مقاومت گرمایی قابل توجه، استفاده از آن در ساخت وسایل گوناگون افزایش پیدا کرده است؛ استفاده از سرامیک در هیترها به علت قابلیت تحمل بالای دمای این متریال، موجب افزایش بازده تابشی هیتر می‌شود.

امنیت هیتر سرامیکی

هیترهای تابشی لوله‌ای که غالبا در فضاهایی مانند رستوران‌ها استفاده می‌شوند، با توجه به انتقال برق به المنت در هنگام روشن بودن هیتر، ممکن است موجب بروز خطراتی شود. این در حالی است که هیترهای سرامیکی نیمه رسانا بوده و دستگاه تنها پس از رسیدن به دمای مشخصی رسانای برق می‌شود.

طراحی هیتر سرامیکی

هیترهای سرامیکی در حال حال حاضر در طرح‌های چشم نواز و شیکی تولید می‌شوند که استفاده از آن‌ها در فضاهایی مانند کافه و رستوران می‌تواند به عنوان بخشی از تزئین و دکوراسیون محیط نیز در نظر گرفته شود.

کاهش مصرف انرژی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هیتر سرامیکی رستورانی و فضای باز صرفه‌ جویی در جریان برق و گاز است که در نتیجه موجب کاهش هزینه‌ها و همچنین کمک به محیط زیست می‌شود.

هیتر سرامیکی رستورانی و فضای باز گرماسان

گرماسان یکی از برندهای معتبر و مطرح در زمینه تولید انواع سیستم‌های گرمایشی از جمله هیترهای سرامیکی است. گرماتاب سرامیکی گرماسان در حال حاضر در سه مدل با ظرفیت‌های مختلف از 10 کیلووات تا 18 کیلووات گرما در هر ساعت تولید شده است. هیترهای سرامیکی گرماسان با نزدیک به بیش از 90 درصد بازده در دو نوع گازی و برقی با کمترین مصرف انرژی عرضه می‌شوند.

از انواع گرماتاب های گرماسان در محیط‌های مختلفی چون رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، آلاچیق‌ها، فروشگاه‌ها، سالن‌های کوچک، آرایشگاه و پیرایشگاه‌ها، انبارهای کوچک، کلاس‌های درس، دفترهای کاری شرکت‌ها و غیره می‌توان استفاده کرد.

خرید انواع هیتر سرامیکی از مجموعه گرماسان

مجموعه گرماسان با بیش از یک دهه سابقه، یکی از تولید کننده‌های معتبر و فعال در زمینه تولید مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی از جمله گرماتاب سرامیکی است. گرماسان با برخورداری از تیمی متشکل از مهندسین و کارشناسان متخصص به تولید انواع سیستم‌های گرمایشی برای انواع محیط‌ها از جمله سوله‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، سالن‌های مرغداری، سالن‌های گلخانه، رستوران‌ها، ویلاها و فضاهای باز و انواع کوره‌های گرمایشی، صنایع سنگ و غیره می‌پردازد.

برای استفاده از خدمات مجموعه گرماسان می‌توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه و مشاهده کاتالوگ‌های آن به شکل آنلاین و از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

مرتبط با : گرماسان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز