همه چیز درباره نرم افزار ITSM دانا پرو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سازمان‌ها برای مدیریت موثر و حفظ زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خود به نرم افزارهای ITSM نیاز دارند. یک راهکار پیشرفته و یکپارچه سرویس دسک لازم است تا با بکارگیری آن، واحد IT بتواند بهترین خدمات را به کارکنان و مشتریان سازمان ارائه دهد. این راهکارها باید با توجه به نیاز سازمان طراحی شود و با اهداف کلان سازمان همسو باشند. نرم افزار ITSM دانا پرو پیاده‌سازی فرآیندهای ITIL را به ساده‌ترین روش امکان‌پذیر کرده است و به سازمان‌ها کمک می‌کند که خدمات فناوری اطلاعات خود را دقیقا مطابق با نیاز و اهداف خود مدیریت کنند.

کاماپرس در این گزارش مزایا و ویژگی­‌های نرم افزار ITSM دانا پرو و نحوه خرید مطمئن آن را تشریح کرده است.

نرم افزار ITSM-کاماپرس

افزایش بهره‌وری و رضایت کارکنان با استفاده از ‌ ITSM

داناپرو با ارائه این نرم افزار، امکان ثبت همه رخدادها را فراهم کرده است. کارکنان می‌توانند با روش دلخواه خود مثل پورتال کاربران دانا، تلفن یا تلفن همراه، ایمیل و چت آنلاین، تیکت (رخداد) ثبت کنند و همه این تیکت‌ها بدون توجه به تعداد آن‌ها در یک صفحه به صورت متمرکز در دسترس خواهد بود. شاخص رضایت کاربران یا CSAT قابل اندازه‌گیری است و با توجه به امتیازی که کاربران به تیکت‌های انجام شده می‌دهند، امکان شناسایی ریشه مشکلات و رفع آن‌ها وجود خواهد داشت.

قواعد آگاه­سازی خودکار دانا، سازمان‌ها را در جریان تغییر وضعیت تیکت و روند پیشرفت کار قرار می‌دهد. سازمان‌ها می‌توانند در پایگاه دانش دانا به سادگی مطالب جدیدی مثل متن‌های آموزشی، عکس‌ها، ویدئو‌ها و مقالات را اضافه کنند و از این طریق پاسخ سوالات متداول و راه حل مشکلات پرتکرار را در اختیار کاربران قرار دهند و در نتیجه با کاهش تیکت‌ها در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

راز آسمان پایتخت

نرم افزار ITSM-کاماپرس

شناسایی و مدیریت دارایی‌های IT

ماژول مدیریت‌ دارایی‌های IT در داناپرو به سازمان‌ها اجازه می‌دهد که بر همه دارایی‌های سخت‌ افزاری و نرم افزاری به صورت متمرکز نظارت کنند. ماژول سرویس نگهداری (PM)داناپرو نیز با ماژول مدیریت دارایی‌ها یکپارچه است و با ارائه سیستم نگهداری منظم و سرویس دوره‌ای، از خرابی تجهیزات و توقف سرویس‌ها جلوگیری می‌کند و از این طریق طول عمر کامپیوترها، سرورها و سایر تجهیزات شبکه را افزایش می‌دهد.

کاهش ریسک و اثرات منفی

با اتصال نرم افزار‌های مانیتورینگ شبکه به ‌ ITSMداناپرو، می‌توان بلادرنگ از بروز اخلال در شبکه مطلع شد. ابزار دانا کلاینت نیز به سازمان‌ها کمک می‌کند از آخرین تغییرات کامپیوترها و سرورها مطلع شوند. با توجه به اینکه امروز تقریبا همه خدمات و عملیات سازمان‌ها به سرویس‌هایIT متکی است، هرگونه تغییر می‌تواند منجر به اختلال یا وقفه در انجام فعالیت‌های سازمان شود. با توجه به این موضوع، دانا پرو ماژول فرآیند تغییر را ارائه داده است، هدف اصلی در فرآیند مدیریت تغییر، کاهش ریسک و اثرات منفیِ ایجاد تغییر در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات سازمان است.

راه­ اندازی نرم افزار ITSM دانا پرو و مخاطبان اصلی آن

برای پیاده­سازی ITIL مناسب، سازمان‌ها نیازمند درک دقیق مفاهیم و فرآیندها هستند تا بتوانند فرهنگ مدیریت خدمات در سازمان را متحول کنند. شرکت داناپرداز به پشتوانه نیروهای متخصص و سال‌ها تجربه اجرای پروژه‌های بزرگ ITIL در تمام این مسیر، مشتریان را همراهی خواهد کرد. در اولین مرحله، سازمان نیازمند بررسی و ارزیابی وضعیت کنونی خود و شناسایی نیازها است؛ در مرحله بعد ماژول‌ها طبق نیاز سازمان پیاده­سازی شده، راهکارهای ITSM نصب می‌شوند و افراد ذینفع آموزش لازم را دریافت‌ می‌کنند. خدمات پیاده‌سازی و استقرار داناپرداز که به اسم خدمات آنبوردینگ معرفی می‌شود، در مرحله استقرار و پشیبانی نیز داناپرداز برای رفع اشکلات احتمالی و پشیبانی فنی حضور دارد.

نرم افزار ITSM دانا پرو در چند نسخه و پکیج مختلف ارائه شده است و هر سازمان بر اساس نیازها و اهداف کلان خود می‌تواند نسخه مناسب را انتخاب و راه­اندازی کند.

شرکت‌ها و سازمان‌های متوسط و بزرگ که قصد دارند روش مدیریت فناوری اطلاعات را با توجه به به روش‌های چارچوب ITIL  به بالاترین سطح ارتقا دهند، مخاطب اصلی نرم افزار دانا پرو هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد سازنده نرم افزار دانا پرو ‌ITSM

شرکت داناپرداز از سال 1385 با هدف ارائه محصولات نرم‌افرازی که نیاز سازمان‌ها را مطابق با استانداردهای روز دنیا برطرف کند، نصب و راه‌اندازی آن‌ها راحت باشد و در درجه اول کاربرپسند باشند، شروع به فعالیت کرد. طی این مدت، داناپرداز نرم‌افزارهایی طراحی کرده است که حدود 3000 شرکت و سازمان بزرگ از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار ‌ITSM و سایر نرم افزارهای شرکت داناپرداز می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس  /https://danapardaz.com مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان داناپرداز نیز می­توانید با شماره تلفن

49258000-021 در تماس باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : داناپرداز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز