چهره متفاوت شورولت بلیزر 2024 همه را شوکه کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شورولت بلیزر از روزهای نخستش تا‌ اکنون راه درازی را آمده است. در قرن بیستم ظاهری چهارگوش و جعبه مانند داشت و پس از سال 2000 چهره‌ای قلدرمآبانه به خود گرفت. این شاسی‌بلند آمریکایی امروزه از یک طراحی اسپرت و جوان پسند بهره می‌برد و نسخه تمام برقی آن نیز در راه است تا بازار را بیش از پیش شگفت زده کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از شورولت بلیزر هنوز هم به عنوان یک کامیون سبک یاد می‌شود. در واقع، مدل جدید آن می‌تواند باری به وزن 2041 کیلوگرم را یدک بکشد و یکی از بزرگ‌ترین کابین‌های موجود در بازار نیز به این شاسی‌بلند تعلق دارد.

با این که به نظر می‌رسد شورولت بلیزر مدل 2024 شباهتی به اجداد خودش ندارد ولی هنوز هم از طراحی پویای بدنه آن می‌توان فهمید که روح اسپرت یک شورولت اصیل در کالبدش دمیده شده است.

با توجه به این که شورولت بلیزر در سال 2023 مورد بازنگری کامل قرار گرفته بود، در سال 2024 فقط نمای جلوی آن به روزرسانی شده و چراغ‌های روزتاب و چراغ ترمزهای ال ای دی به آن اضافه شده‌اند. علاوه بر این، امکان انتخاب چند رنگ جدید نیز برای مشتریان فراهم شده و در همه تیپ‌ها گرمکن صندلی‌ها به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

شورولت بلیزر مدل 2024 با دو نوع موتور مختلف به بازار عرضه می‌شود. تیپ پایه به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری مجهز است که 228 اسب بخار نیرو دارد و حداکثر سرعتش 210 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

چنانچه موتور شش سیلندر 3.6 لیتری و تنفس طبیعی را انتخاب کنید 80 اسب بخار از موتور پایه بیشتر قدرت دارد و شتاب صفر تا صدش 6.2 ثانیه اعلام شده است. همه تیپ‌ها را می‌توان به صورت دیفرانسیل جلو و یا چهار چرخ محرک خریداری کرد و گیربکس استاندارد نیز یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : شورولت
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز