رنو با این شاسی بلند از رقیب نیسان قشقایی رونمایی کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

کمپانی رنو به تازگی تصاویری را از یک شاسی‌بلند جدید منتشر کرده است که قرار است فاصله بین شاسی‌بلندهای کوچک و شاسی بلندهای متوسطی که این خودروساز تولید می‌کند را پر کند. در واقع، رنو سیمبیوز در سگمنتی قرار می‌گیرد که نیسان قشقایی و کیا نیرو در آن حضور دارند و از همان ابتدا با پیشرانه هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند رنو سیمبیوز (Renault Symbioz) نام خودش را از یک واژه در زبان یونانی باستان گرفته است که به معنی زندگی در کنار یکدیگر است و به اعتقاد کمپانی رنو، این خودرو ارتباطی قوی بین اعضاء خانواده و خودروشان برقرار می‌کند.

رنو سیمبیوز قرار است محصولی باشد که بین رنو کپچر و رنو آسترال قرار می‌گیرد و این احتمال وجود دارد که با عرضه آن، تولید رنو آرکانا که از محبوبیت کمی برخوردار است متوقف شود. تصاویری که تاکنون از این شاسی‌بلند جدید منتشر شده است نشان می‌دهد که در طراحی برخی قسمت‌های از بدنه از رنو سنیک تمام برقی وام گرفته شده است. تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد ابعاد و قد و قواره رنو سیمبیوز منتشر نشده است ولی به گفته کمپانی سازنده کمتر از 1500 کیلوگرم وزن خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این، کمپانی رنو تأیید کرده است که رنو سیمبیوز با همان پیشرانه هیبریدی E-Tech 145 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که پیشتر بر روی رنو کلیو و رنو کپچر تعبیه شده است.

رنو سیمبیوز در بهار سال 2024 و همزمان با نسخه فیس‌لیفت شده رنو کپچر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد ولی زمان فروش عمومی و قیمت هر دو این خودروها تاکنون به صورت دقیق اعلام نشده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز