معرفی گرند کپچر 2024 ؛ شاسی بلند جدید رنو

تور لحظه آخری-کاماپرس

کمپانی رنو هیچ کم ‌و ‌کسری در زمینه خودروهای برقی ندارد و اخیراً محصولاتی مانند رنو شنیک ، رنو 4 و رنو 5 دوباره احیاء شده را روانه بازار کرده است، با این حال، این کمپانی نیاز دارد برای جلب رضایت مشتریان تا چند سال آینده خودروهای بنزینی و کم مصرف را نیز در اختیار آن‌ها بگذارد. این نیاز در سال 2024 با شاسی بلند خانوادگی و جدید گرند کپچر پاسخ داده شده که در کنار نسخه فیس‌لیفت شده رنو کپچر به فروش می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاسی‌بلند جدید رنو گرند کپچر از لحاظ ابعاد و اندازه بین خودروهای رنو کپچر و رنو آسترال قرار می‌گیرد و فاصله محورهای آن از فاصله محورهای یک شاسی‌بلند جمع و جور بیشتر است. رنو گرند کپچر طولی در حدود 4.4 متر خواهد داشت و از این بابت به نیسان قشقایی و کیا نیرو شباهت دارد.

رنو گرند کپچر به گونه‌ای طراحی شده تا جایگزینی مناسب برای مگان هاچ‌بک و بنزینی باشد؛ خودرویی که هنوز در اروپا به فروش می‌رسد ولی وقت بازنشستگی آن فرا رسیده است. ناگفته نماند که خودروهای چینی تازه واردی مانند اومادا 5 و بی وای دی سیل U نیز از رقبای آن به شمار می‌آیند.

رنو گرند کپچر به یک پیشرانه تمام هیبریدی با موتور 1.6 لیتری E-Tech مجهز بوده و ممکن است با یک پیشرانه هیبرید-پلاگین نیز معرفی شود تا جذابیت بیشتری برای مشتریان داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

پیش‌بینی می‌شود رنو گرند کپچر با برخورداری از کابین و صندوق عقبی جادار بتواند دستکم تا پایان این دهه میلادی رضایت مشتریان کمپانی رنو را به دست آورده و برای آنها کاربردی باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز