همه چیز درباره رنو کپچر فیس لیفت 2024 + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی رنو در سال 2024 بسیار پرمشغله بوده و خودروهای جدیدی مانند رنو رافائل، سیمبیوز و خودرو بازنگری شده رنو سنیک را به بازار عرضه کرده است. با این حال، شاسی‌بلند جمع و جور رنو کپچر نیز فراموش نشده و به منظور رقابت بیشتر با همتایانش در این سگمنت، فیس‌لیفت شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، در کابین رنو کپچر فیس لیفت 2024 استفاده از چرم به کلی کنار گذاشته شده و 26 درصد از سازه کابین نیز از مواد بازیافتی درست شده است. بر روی چراغ‌های ال ای دی جلو، سپر، چراغ های ال ای دی عقب تغییراتی اعمال شده و یک تیپ جدید و فول آپشن به نام Esprit Alpine نیز برای نخستین بار به تیپ‌های این شاسی‌بلند افزوده شده است.

تیپ پایه Evolution به صورت استاندارد به تجهیزاتی مانند نمایشگر لمسی جدید، رینگ‌های 17 اینچی، شارژ وایرلس تلفن همراه، دوربین دید عقب و سنسورهای پارک، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی و استارت بدون کلید و سیستم هشدار عبور از خط مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

تیپ فول آپشن Esprit Alpine از یک پیشرانه هیبریدی E-Tech بهره می‌برد که 143 اسب بخار نیرو و 205 نیوتن‌متر گشتاور تولید و آن را از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این تیپ بسیار کم مصرف است و در هر کیلومتر 107 گرم گاز آلاینده CO2 تولید می‌کند.

تخمین زده می ‌شود رنو کپچر فیس لیفت 2024 با قیمتی در حدود 28 هزار پوند به بازار عرضه بشود و از نظر قیمتی به رقابت با خودروهایی مانند پژو 2008، فولکس واگن تی-کراس و فورد پوما بپردازد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
اوج آرام
دادپویان
آریاپی
ایده سبز
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز