همه چیز درباره تویوتا کرولا هیبرید مدل 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تویوتا کرولا هیبرید در حال حاضر ارزان‌ترین خودرو هیبریدی است که توسط برند تویوتا به بازار عرضه می‌شود. این خودرو نشان بسیار مطمئن و محبوب تویوتا را بر خودش دارد و همان‌طور که از آن انتظار می‌رود به فناوری‌های جدیدی مجهز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، در بازار سدان‌های جمع و جور هیبریدی گزینه‌های زیادی برای خریداران وجود دارد ولی تویوتا کرولا هیبرید همچنان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. با توجه به این‌که تویوتا کرولا در سال 2023 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته بود، در سال 2024 تغییرات زیادی روی آن اعمال نشده است.

کمپانی تویوتا تا کنون اطلاعات رسمی در مورد عملکرد تویوتا کرولا هیبرید مدل 2024 را منتشر نکرده است ولی تیزرهای تبلیغاتی نشان می‌دهند که مدل چهار چرخ محرک آن می‌تواند ظرف 9.0 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. مدل محرک جلو قدری کندتر است و شتاب صفر تا صدی برابر با 9.6 ثانیه دارد. حداکثر سرعت نیز به 183 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

تویوتا کرولا هیبرید مدل 2024 به یک موتور بنزینی چهار سیلندر 1.8 لیتری و سه موتور برقی مجهز شده است که در مجموع می‌توانند 138 اسب بخار نیرو و 207 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند.

از تجهیزات رفاهی و ایمنی تویوتا کرولا هیبرید مدل 2024 می‌توان به روکش پارچه‌ای، صندلی‌های جلو قابل تنظیم در شش جهت به صورت دستی، شیشه‌های جلو و عقب برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم پیشگیری از تصادف و تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل و سیستم تشخیص علائم جاده اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز