همه چیز درباره اقامت در هتل پالاس کیش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در تمام فصول سال، جزیره زیبای کیش است. مراکز تفریحی متنوع در کنار بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها باعث شده تا یک سفر خاطره‌انگیز برای مسافران رقم بخورد. اقامت در یک هتل خوب باعث می‌شود تا لذت سفر برای تمامی اعضای خانواده دو چندان شود. یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره و مجلل جزیره کیش، هتل پالاس کیش است که همواره بهترین خدمات و امکانات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این هتل در یک موقعیت مکانی بسیار عالی واقع شده و کمتر از دو سال از زمان تاسیس آن گذشته است. به همین دلیل، مسافران زیادی از اقامت در این هتل استقبال کرد‌ه‌اند. اما رزرو هتل پالاس کیش چه مزایایی دارد؟

اتاق‌های هتل پالاس کیش

این هتل زیبا دارای 100 اتاق متنوع بوده و هر کدام از آنها از چیدمان و دکوراسیون بسیار شیکی برخوردار هستند. امکانات موجود در این اتاق‌ها باعث می‌شود تا مسافران یک اقامت آرام و بدون دغدغه را به همراه داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

انواع مختلف اتاق‌های هتل پالاس شامل اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق چهار تخته و دو تخته رو به جزیره، باغ و محوطه می‌شود. امکانات رفاهی موجود در این اتاق‌ها عبارتند از: مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی، تلویزیون، کمد لباس و خدمات خانه‌داری.

رستوران و کافی شاپ

مهمانانی که اتاق‌های این هتل را رزرو کنند می‌توانند از وعده صبحانه بسیار دلچسب و متنوع هتل پالاس بهره‌مند شوند. بدون شک شروع روز با صرف یک صبحانه عالی، دلپذیرتر خواهد بود.

به علاوه، رستوران این مجموعه انواع مختلف غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو کرده و با بهترین پذیرایی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. چیدمان شیک و کارکنان حرفه‌ای رستوران هتل پالاس از جمله ویژگی‌های بارز این هتل محسوب می‌شود. همچنین، مهمانان می‌توانند ساعات خوشی را در کافی شاپ هتل پالاس همراه با صرف نوشیدنی‌های متنوع سپری کنند.

موقعیت هتل پالاس کیش

نزدیکی این اقامتگاه مجلل به ساحل باعث می‌شود تا مهمانان در هر لحظه که تمایل داشته باشند در سواحل زیبای خلیج فارس گشت و گذار کنند. هتل پالاس فاصله بسیار کمی با مراکز خرید معروف کیش مانند پانیذ، پردیس، رویال مال و مرکز تجاری کیش دارد. از دیگر مراکز تفریحی مهم کیش که به این هتل نزدیک هستند می‌توان به شهر زمینی کاریز، برج ایفل، پارک دلفین، شهر حریره و آب انبار سنتی کیش اشاره کرد. هتل پالاس در حد فاصله میدان سیری و میدان داریوش در زمینی به مساحت 10500 متر مربع واقع شده است.

امکانات و خدمات هتل پالاس کیش

این هتل پنج ستاره مجلل از امکانات منحصر به فردی چون سینما، سالن اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز و… برخوردار است. این امکانات متنوع باعث شده تا بسیاری از مهمانان ترجیح بدهند حداقل یک روز خود را در این هتل سپری کنند و از مزایای بی‌نظیر آن استفاده کنند.

استخر هتل پالاس در طبقه پانزدهم ساختمان قرار داشته و روباز بودن آن باعث شده تا یک چشم‌انداز بسیار عالی را به گردشگران ارائه کند. اینترنت وای فای رایگان، تاکسی سرویس برای گشت و گذار، ترانسفر فرودگاهی و خشکشویی از دیگر مزایای رزرو این هتل محسوب می‌شود.

بهترین روش رزرو هتل پالاس کیش

گاهی اوقات، گردشگران در هنگام رزرو یک هتل با قیمت‌های مختلفی مواجه می‌شوند و نمی‌دانند که باید به کدام مجموعه اعتماد کنند. خبر خوب این که تمامی مسافران می‌توانند در وبسایت سه کلیک بهترین قیمت هتل‌های چهار و پنج ستاره را پیدا کنند. مجموعه سه کلیک بیش از 25 سال سابقه فعالیت در زمینه گردشگری را داشته و همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده است. علاقمندان به سفرهای خارجی یا داخلی می‌توانند تنها با سه کلیک، پرواز، هتل و تور خود را انتخاب کنند! این مجموعه همواره بهترین و لوکس‌ترین خدمات مسافرتی را در کوتاه‌ترین زمان به گردشگران ارائه می‌کند.

افرادی که قصد دارند تا در سفر خود به جزیره زیبای کیش در هتل پالاس و یا هر هتل دیگر اقامت داشته باشند، تنها کافیست تا به وبسایت سه کلیک مراجعه کنند و با تضمین قیمت، هتل مورد نظر خود را رزرو فرمایند. کارشناسان مجموعه سه کلیک به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سه کلیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز