همه چیز درباره اقامت در قبرس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قبرس شمالی با توجه به شرایط اقتصادی و رفاهی حاکم در این کشور در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است؛ دریافت اقامت قبرس با خرید ملک ، یکی از شیوه‌های رایج و کم دردسر برای مهاجرت به این کشور است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر شخص می‌تواند با توجه به شرایط مالی، سنی و مهارتی خود از روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور اقدام کند؛ این روش‌ها شامل اقامت تحصیلی برای دانشجویان و اقامت قبرس با خرید ملک برای خانواده‌ها و افرادی است که قصد کسب درآمد دارند. مهاجرت به قبرس شمالی با خرید ملک به جهت شرایط اقتصادی پایدار، امنیت بالا، مالیات کم و هزینه‌های پایین زندگی در آن گزینه مناسبی برای اقامت و سرمایه‌گذاری است. کاماپرس در ادامه شرایط و راه‌های اقامت قبرس را بررسی می‌کند.

مزایای اقامت در قبرس شمالی

قبرس شمالی در حال حاضر از نظر جغرافیایی در همسایگی دو کشور ترکیه و یونان و در قلب تمدن اروپایی واقع شده است؛ با وجود این، مهاجرت به این کشور دارای مزایای بسیار بیشتری است. به عنوان مثال از مزایای تحصیل در این کشور به ویژه برای دانشجویان می‌توان به امکان دریافت مدرک بین المللی معتبر برای ارائه به اقصی نقاط دنیا برای ادامه تحصیل و کار و فضای کاملا بین‌المللی با حضور دانشجویان و اساتیدی مختلف از دیگر کشورها اشاره کرد.

ضمن این‌که مخارج و هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار پایین است، به‌طوری که هر خانوار با حداقل 500 دلار در هر ماه دارای یک زندگی متوسط و خوب است. برای اقامت قبرس شمالی روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه معرفی شده است؛

راز آسمان پایتخت

اقامت در قبرس شمالی با سرمایه‌گذاری

ضمن این‌که مالیات پایین، درآمدهای ارزی، رقابت کم و مواردی از این قبیل، قبرس شمالی را به بهشت سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است. با وجود این مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه‌گذاری به امور مختلفی چون تخصص و تجربه، بودجه و قدرت مالی و ثبت شرکت بستگی دارد. با توجه به ریسکی بودن مسئله سرمایه‌گذاری، بهتر است برای اقامت به این شیوه حتما از افراد آگاه مشورت بگیرید.

اقامت قبرس با خرید ملک

یکی از بهترین و کم دردسرترین شیوه‌ها به ویژه برای خانواده‌ها، اقامت قبرس با خرید ملک است. در این شیوه، هر خانواده با پرداخت 30 درصد قیمت ملک مورد نظر خود در ابتدا، می‌تواند اقامت قبرس شمالی را دریافت کند؛ مابقی مبلغ نیز در اقساط بلند مدت پرداخت می‌شود.

اقامت در قبرس از طریق کار

برای اقامت در قبرس شمالی از طریق کار باید در این کشور حضو داشته تا مصاحبه‌های کاری شرکت داشته باشید؛ برای دریافت اقامت به این طریق آشنایی با زبان انگلیسی و ترکی بسیار کمک کننده است.

اقامت در قبرس از طریق تحصیل

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق درخواست تحصیل در دانشگاه‌های بین المللی این کشور، گزینه بسیار مناسبی برای دانشجویان است. دانشگاه‌های بین‌المللی قبرس کاملا انگلیسی زبان بوده و از امکانات آموزشی وسیعی بهره‌مند هستند.

چگونه برای اقامت در قبرس اقدام کنیم؟

مسئله مهاجرت و اقامت در کشورهای دیگر از جمله اقامت قبرس شمالی با خرید ملک یا سرمایه‌گذاری و دیگر شیوه‌ها، نیازمند داشتن آشنایی کامل با پروسه مهاجرت و قوانین کشور خارجی است؛ بنابراین برای تجربه یک مهاجرت آسان و بدون دردسر، بهتر است از افراد کاربلد کمک بگیرید.

مجموعه آسمان قبرس

آسمان قبرس یک مجموعه کاملا حرفه‌ای و متشکل از تیم متخصص است؛ کارشناسان این مجموعه کاملا با فرایند مهاجرت، دریافت پاسپورت و همچنین قوانین ملکی و تجاری کشور قبرس آشنا بوده و در انتخاب بهترین مسیر همراه شما هستند.

استفاده از خدمات مجموعه آسمان قبرس ، تجربه مهاجرت و اقامتی به یاد ماندنی به بهترین شیوه و با کمترین هزینه را در اختیار شما می‌گذارد. این مجموعه خدمات جامع و کاملی را در زمینه‌ خرید ملک، سرمایه‌گذاری، مهاجرت، تحصیل، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : آسمان قبرس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز