همه آنچه می‌خواهید درباره سایان‌ کارت بدانید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

همزمان با گسترش فناوری اطلاعات در حوزه‌های بانکی، شرکت‌های پرداخت الکترونیک نیز گسترش زیادی پیدا کرده‌اند. شرکت سایان‌کارت یکی از موسسه‌های ارائه‌دهنده خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک است که از زمان آغاز فعالیتش تاکنون با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به صدور انواع کارت‌های هوشمند و نصب دستگاه‌های پایانه فروش در مراکز کالا و خدمات می‌پردازد.

در ادامه کاماپرس 8 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای فعالان حوزه پرداخت الکترونیک جالب خواهد بود؛

1. شرکت سایان‌کارت در سال 1379 تاسیس و در سال 1384 موفق به اخذ مجوز از بانک مرکزی شد. این مجموعه اکنون به عنوان یکی از 12 شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت، با سرپرستی محمدمهدی متولی به فعالیت می‌پردازد.

2. محصولات و خدمات این مجموعه در قالب پایانه‌های فروش، درگاه پرداخت اینترنتی و خدمات پرداخت به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین پشتیبانی شرکت سایان‌کارت درخصوص محصولات و خدمات بخش‌های پایانه‌های فروش و درگاه پرداخت اینترنتی است.

3. این مجموعه درنظر دارد تا پایان سال 1400 به مواردی شامل افزایش 10 درصدی سهم خود از بازار تعداد تراکنش و مبلغ تراکنش، افزایش دو هزار و 500 میلیارد ریالی درآمد شاپرکی، دست‌یابی به یک شرکت چابک مبتنی بر اصول نوآورانه با رویکرد ارائه راه‌حل سریع و سفارشی به مشتری و نوآوری در قلمرو سازمانی، فن‌آوری و کیفیت خدمات دست پیدا کند.

راز آسمان پایتخت

4. تدبیر تراکنش ایرانیان با 35 درصد سهم، بانک قوامین با 30 درصد سهم و تجارت الکترونیک دی با 29 درصد سهم از عمده سهام‌داران این شرکت هستند.

5. چشم‌انداز این مجموعه برای سال 1400 دست‌یابی به رتبه 5 در سهم بازار تراکنشی و سهم بازار مبلغی تراکنشی، رتبه 1 از منظر بهره‌وری و رضایت‌مندی مشتری و در نهایت نوآوری در قلمرو سازمانی، فن‌آوری و کیفیت خدمات است.

6. از جمله مجموعه‌های همراه شرکت سایان‌کارت بانک سپه و شرکت امید سپه هستند. شرکای تجاری این شرکت هم سامانه الکترونیک انصار و توسن تکنو معرفی شده‌اند.

7. این مجموعه برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و کاربران، باشگاه مشتریان مجموعه خود را نیز راه‌اندازی کرد. همچنین اپلیکیشن سایان برای استفاده از خدمات این شرکت در دسترس عموم قرار گرفته است.

8. مجموعه سایان‌کارت برترین رتبه را از نظر فنی و امنیتی با امتیاز 3/97 درصدی در سال 1398 به دست آورد. البته این مجموعه امسال نیز میزبانی برگزاری دوره‌های آموزشی الزامات امنیت اطلاعات و شاپرک، جامع اسکرام و حوزه پرداخت را بر عهده داشت.

مرتبط با : سایان کارت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز