همه آنچه باید درباره خدمات بورسی سهام یاب بدانید

تور لحظه آخری-کاماپرس

«سهام یاب» از سال 1391 تحت عنوان شبکه هوشمند سرمایه گذاری و اطلاع رسانی بورس ایران شروع به کار کرد. این مجموعه در راستای اطلاع رسانی آخرین وضعیت بازار بورس، آخرین معاملات شرکت‌ها، اخبار و اطلاعیه‌های آن‌ها و ایجاد محیطی یکپارچه برای به اشتراک گذاری ایده‌ها و نظرات کاربران تلاش می‌کند.

کاماپرس در ادامه نکاتی از سهم یاب را برای کاربران خود منتشر می‌کند؛

1. محسن زادمهر، فاطمه جعفری و روح اله موسوی هم بنیانگذاران مجموعه سهام یاب هستند. سهام یاب توسط شرکت توسعه پایدار جهان هوشمند گسترش داده شده و کارگزاری تدبیرگران فردا از جمله سهامداران این مجموعه است.

2. سامانه معاملاتی سهام یاب شامل معاملات آنلاین، نئو بروکر، سهام عدالت و صندوق سرمایه گذاری است. این مجموعه در قالب مشاوره و سرمایه گذاری، کالج سهام یاب، بلاگ سهام یاب و بورسینما به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. اطلاعات بازار سهام یاب در قالب نقشه بازار، تکنیکال، دیده بان، بازار در یک نگاه، پیام ناظر و اطلاعیه‌های کدال به کاربرانش عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

4. شبکه اجتماعی سهام یاب تحت مجوز شبکه اجتماعی کاربر محور وزارت ارشاد اسلامی فعالیت ‌می‌کند. حوزه فعالیت اجتماعی سهام یاب بورس و بازار سرمایه ایران است. کاربران نیز پس از ثبت نام اجازه ثبت پست در توئیت را دارند.

5. تمامی پست‌های دیگر مربوط به کاربران ثبت نامی در این شبکه اجتماعی بوده و نظر شخصی اعضا است. هیچ یک از این نظرات مورد تایید سهام یاب نیستند. هر نوع مشاوره، پیشنهاد خرید و فروش و تحلیل ارائه شده در این بخش مربوط به کاربران مذکور بوده و سهام یاب هیچ مسئولیتی در این موارد ندارد.

6. سهام یاب در راستای ارائه اطلاعات و اندیکاتورهای مورد نیاز تحلیلگران از روش‌های نوین پردازش ابری مانند اس آ اس و … استفاده می‌کند. همچنین گردآوری اطلاعات تغییرات قیمت شرکت‌های حاضر در بورس از ابتدای ورود به بورس- بیش از 10 سال داده- را برای استفاده تحلیلگران انجام داده است.

7. اطلاعات مالی نمایش داده شده در پرتال از منبع فناوری اطلاعات سازمان بورس تهیه شده است. صحت اطلاعات کاربران نیز باید با توجه به سوابق آن‌ها در پرتال و به تشخیص دیگر کاربران سنجیده شود.

8. در باشگاه سهام یاب خدماتی مانند روش‌های کسب سکه، تاریخچه سکه‌ها، قرعه کشی، برگشت کارمزد و اعتبار سهام یاب به مشتریان ارائه می‌شود.

9. این مجموعه هیچ گونه کارمزدی در هیچ مرحله‌ای از سرمایه گذاران دریافت نمی‌کند. تنها مبلغ کارمزدهای قانونی حق مدیریت صندوق و معامله از سمت صندوق هنگام فروش دارایی کسر می‌شود.

10. سهام یاب تاکنون نشان شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گواهینامه امنیت نرم افزار، عنوان عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و … را به دست آورده است.

مرتبط با : سهام یاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز